هفته پنجم دسته اول لیگ آزادگان

پیروزی مس در بازی پرگل هفته/ جدال مدعیان در اردبیل برنده نداشت

۱۳۹۴/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۳:۴۵
کد خبر: ۳۱۷۰۱۳
پیروزی مس در بازی پرگل هفته/ جدال مدعیان در اردبیل برنده نداشت
رقابت های دسته اول لیگ آزادگان امروز با برگزاری 8 دیدار دنبال شد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته پنجم رقابت های دسته اول لیگ آزادگان امروز با برگزاری 8 دیدار دنبال شد.

در دیدارهای دیروز جدال حساس دو تیم شهرداری اردبیل و فجرسپاسی شیراز برنده نداشت و دو تیم با تساوی 2-2 به کار خود پایان دادند. روح الله نعمتی (56) و ابراهیم کوه افکن (86) برای میزبان گلزنی کردند و گل های تیم فجرسپاسی توسط سروش سعیدی (38 و 64- پنالتی) وارد دروازه شهرداری اردبیل شد.

دیدار دو تیم فولاد یزد و گل گهر سیرجان هم با تساوی صفر- صفر خاتمه یافت.

آلومینیوم اراک با تک گل عماد میرجوان که در دقیقه 32 به ثمر رسید از سد مس رفسنجان گذشت و خونه به خونه مازندران هم با دوگل از سد پارسه تهران گذشت. هادی خیری (10) و سیداحمد موسوی (86) گلزنان تیم مازنی در این بازی بودند ضمن اینکه هادی شکوری در دقیقه 67 این دیدار یک ضربه پنالتی به سود میزبان را از دست داد.

گیتی پسند اصفهان در رشت با نتیجه 2- یک از سد میزبانش داماش گذشت. حسن نجفی در دقیقه 21 تک گل داماش را به ثمر رساند و برای اصفهانی ها حمید کاظمی (2) و مرتضی عزیزمحمدی (9) گلزنی کردند.

خیبر خرم آباد با تک گل دقیقه 76 محمود قائدرحمتی از تیم آلومینیوم هرمزگان پیش بود اما این دیدار به دلیل پرتاب سنگ توسط یک تماشاگرنما، که به بازیکن آلومینیوم خورد و سبب خروج این تیم از میدان شد،  نیمه کاره ماند تا کمیته انضباطی درباره آن تصمیم بگیرد.

در پرگل ترین بازی هفته هم مس کرمان با نتیجه 3-2 از سد ایرانجوان بوشهر گذشت. احمد زنده رح (55- پنالتی و 2+90) و فرزاد حسین خانی (76) برای مس گلزنی کردند و امیر طهمورثی (47) و سلمان بهرامی (80) گل های ایرانجوان را به ثمر رساندند.

و بالاخره جدال دو تیم صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز هم با تساوی یک- یک به پایان رسید. احسان عبدی (48) برای صنعت نفت و ایمان رئیسی نسب (71) برای ماشین سازی گل زدند.

در اولین دیدار این هفته نیز پیکان تهران روز چهارشنبه با دوگل نساجی مازندران را شکست داده بود.

گفتنی است آخرین دیدار این هفته میان دو تیم پاس همدان و نفت مسجدسلیمان فردا در دیار هگمتانه برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز