اتفاقات اول فصل برای پیکان ناگوار بود

مرزبان: پرسپولیس هرگز کوچک نمی‌شود/ شرایط برابری با رقیب مان داریم

۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۸:۳۳
کد خبر: ۳۱۷۱۴۸
مرزبان:  پرسپولیس هرگز کوچک نمی‌شود/ شرایط برابری با رقیب مان داریم
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: شیعی از من خواست به کارم ادامه دهم تا بتوانیم از بحران خارج شویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل پرسپولیس اظهار داشت: اتفاقات ناگواری که در لیگ گذشته رخ داد سبب شد که نتوانیم در لیگ برتر باقی مانده و راهی لیگ یک شویم و به همین خاطر ساختارها و سازمان هایمان تغییر کرد. لازم بود هدفهای ما تغییر کرده و بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیریم. لازم بود مسیر جدیدی پیش روی خود قرار دهیم. با این حال حسن کار در این بود که شیعی خواست که ما به کار و برنامه های خود ادامه دهیم تا بتوانیم از بحران خارج شویم.

وی ادامه داد: مساله اساسی ما به جای صعود به لیگ برتر، این است که به جوانانی میدان بدهیم که بتوانند در سال های آینده برای پیکان در لیگ برتر بازی کنند. 70 درصد نفرات ما از جمله دروازه بان ما جوانانی هستند که در لیگ یک فرصت کرده اند که به میدان بروند. البته جوانان اشتباهات خود را دارند اما هدف ما این است که تیم و مجموعه خود را به صورت هدفمند پیش ببریم.

سرمربی پیکان در ارتباط با مسابقه مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس هرگز کوچک نمی شود و همیشه مثل استقلال تیم هایی بزرگ هستند. البته جام حذفی قوانین و شرایط خاص خود را دارد. بازیکنان جوان ما این لیاقت را داشتند که در جام حذفی به میدان بروند و مردم ایران نیز عملکرد این نفرات شایسه را ببینند.

وی در رابطه با حضور ملی پوشان خسته در این تیم به خبرنگار برنا گفت: ما چهارشنبه بازی سختی مقابل نساجی داشتیم و تنها دو روز فرصت ریکاوری داشتیم. از این زاویه می توان گفت که شرایط برابری وجود دارد. با این حال پرسپولیس در برابر فولاد عملکرد فوق العاده ای داشت. خط حمله این تیم با مردانی چون طارمی که شاگرد خود من بوده و نوروزی که مهاجمی باتجربه است و روی ضربات ایستگاهی عملکرد فوق العاده ای دارد. عالیشاه هم یک پدیده است و دیگران شرایط فوق العاده ای دارد. تلاش ما این است که بازی خوبی به نمایش بگذاریم. خوشبختانه مقابل پرسپولیس هم محروم و مصدوم نداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز