سرنوشت بازی های نیمه تمام و برگزار نشده لیگ یک چه می شود؟

خرم آباد و همدان در جرگه دلواپسان!

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۱:۱۵
کد خبر: ۳۱۷۳۹۵
خرم آباد و همدان در جرگه دلواپسان!
کمیته انضباطی این هفته در مورد بازی نیمه تمام خیبر خرم آباد – آلومینیوم هرمزگان و همچنین بازی برگزار نشده پاس همدان - نفت مسجد سلیمان رای خواهد داد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ به احتمال قوی محرومیت سه جلسه ای و جریمه نقدی بین 10 تا 20 میلیون تومانی برای تیم خیبر خرم آباد در نظر گرفته خواهد شد اما نتیجه این بازی به سود تیم خیبر خرم آباد باقی می ماند به این دلیل که تیم آلومینیوم هرمزگان بعد از حادثه تلخی که برای صائب یونسی به وجود آمده بود اعلام کرد نمی تواند به بازی ادامه دهد و این با همراهی ناظر بازی مواجه شد. البته داوود حقدوست، سرمربی تیم، تیم را بیرون نکشید اما با توجه به شرایط روحی بازیکنانش ترجیح داد بازی قطع شود به خصوص که ثانیه هایی بیشتر به پایان بازی باقی نمانده بود و یکی، دو بازیکن تیمش هم با دیدن صائب یونسی شرایط روحی بدی پیدا کرده بودند

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری لیگ یک، هم این مسئله را تائید کرد و گفت: «از آنجایی که آلومینیومی ها اعلام کردند نمی توانند به بازی ادامه دهند داور تصمیم به قطع بازی گرفت.»

اما در اعلام نتیجه سه بر صفر به سود تیم پاس با توجه به عدم حضور تیم نفت مسجدسلیمان هیچ شکی وجود ندارد.

فریبرز محمودزاده در این باره به خبرگزاری برنا می گوید: «بعد از اینکه ظهر روز پنج شنبه کمیته انضباطی به ما اعلام کرد مشکل پاس حل شده و می تواند برگزار کننده بازی خود با تیم نفت مسجد سلیمان باشد ما با قائم مقام، سرپرست و همچنین سرمربی این تیم تماس گرفتیم و مقرر شد که بازی روز جمعه برگزار شود. این ها قبول کردند و مقرر شد هزینه یک روز اقامت بیشتر نفتی ها در همدان را باشگاه پاس متقبل شود. در حالی که همه هماهنگی ها در این زمینه صورت گرفته بود به یک باره تیم نفت بعدازظهر روز پنج شنبه همدان را ترک کرد! ما در این زمینه گزارش خود را به کمیته انضباطی ارائه خواهیم داد و این کمیته انضباطی است که در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.»

نظر شما