جام جهانی والیبال ۲۰۱۵؛

تندروان: جدال سرویس‌ها را به لهستان واگذار کردیم

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۳:۲۳:۴۹
کد خبر: ۳۱۷۵۹۶
تندروان: جدال سرویس‌ها را به لهستان واگذار کردیم
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امروز هر تیمی که بهتر سرویس می زد پیروز می شد و فکر می کنم لهستانی ها بهتر از ما سرویس زدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا تندروان درمورد شکست 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان اظهار داشت: بازی دو نیمه داشت؛ نیمه اول به سود ایران و نیمه دوم به سود لهستان تمام شد. در ست پنجم هم که شرایط متفاوت بود که داور برای شروع این ست اشتباه کرد و کارت قرمز به تیم ایران داد. طبیعی است بعد از اینکه دو ست مقابل لهستان پیروز باشیم و پس از آن دو ست را واگذر کنیم تیم با مشکلاتی روبرو می شود.

وی ادامه داد: چند تعویض در تیم ایجاد شد که تاثیر چندانی نداشت، اما سرمربی تیم لهستان بازیکنانی را وارد زمین کرد که توانستند انرژی را به سایر بازیکنان بدهند. مشکل اصلی ایران در این مسابقه سرویس بود و باید بگویم که جدال سرویس را به لهستانی ها واگذار کردیم، چراکه هر تیمی که امروز بهتر سرویس می زد پیروز می شد.

تندروان درمورد جدال فردا با روسیه خاطرنشان کرد: برای اینکه در رقابت با سایر تیم ها بمانیم باید روسیه را شکست دهیم. بدون شک بازیکنان انگیزه خود را از دست نمی دهند و فردا شرایط بسیار بهتری نسبت به امروز خواهیم داشت. من فکر می کنم که با سه پیروزی هاماماتسو را ترک خواهیم کرد.

نظر شما