از سوی مسئولان فدراسیون

فهرست مدارس فوتبال غیر مجاز به نیروی انتظامی ارائه شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۲:۲۲
کد خبر: ۳۱۷۶۳۸
فهرست مدارس فوتبال غیر مجاز به نیروی انتظامی ارائه شد
حراست فدراسیون فوتبال فهرست مدارس فوتبال غیر مجاز را به نیروی انتظامی ارایه کرد تا با آنها برخورد قانونی شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حراست فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای در مورد اقدامات خود برای ساماندهی و نظارت هر چه بیشتر بر روی فعالیت مدارس فوتبال سراسر کشور توضیحاتی ارایه کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی دریافت گزارش های متعدد در ارتباط با عملکرد منفی برخی از مدارس فوتبال فاقد مجوز و با توجه به ماموریت حراست مرکزی وزارت ورزش و جوانان، جلسات متعددی با هدف افزایش نظارت و همچنین ساماندهی هر چه بیشتر و بهتر مدارس فوتبال با برخی مسئولین نیروی انتظامی برگزار شد تا از این طریق ضمن دریافت راهکارهای لازم، در خصوص هر چه بهتر انجام دادن این نظارت، فعالیت های زیربنایی و برخورد قاطع تری در دستور کار قرار گیرد.

حراست فدراسیون فوتبال در ادامه این اطلاعیه آورده است: درباره مدارس فوتبال آنچه بیش از سایر موضوعات دارای اهمیت است، ارتقای ضریب فرهنگی، اخلاقی و فنی فوتبال آموزان است و بر همین اساس و با رایزنی های صورت گرفته، فهرست مدارس فوتبال دارای مجوز فعالیت به نیروی انتظامی ارایه شد و با همکاری ناجا با سایر مدارس فوتبال که بدون مجوز رسمی در این حوزه فعالیت دارند برخورد قانونی شود . از سوی دیگر و از آنجایی که تعدادی از مدارس فوتبال متعلق به شهرداری های کشور است، از این نهاد نیز درخواست کردیم صرفا با مدارس دارای مجوز همکاری داشته باشد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: به لحاظ گستردگی و پراکندگی مدارس فوتبال در استان ها و شهرستان های کشور، فدراسیون فوتبال در نامه ای از هیات های فوتبال استانها خواست تا همکاری بیشتری با نیروی انتظامی در شناسایی و برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز و صلاحیت را داشته باشند و در این نامه بر نظارت بیشتر بر عملکرد مدارس فوتبال دارای مجوز تاکید شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز