برگزاری هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیراندازی آقایان

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۹:۱۷
کد خبر: ۳۱۷۶۵۲
برگزاری هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیراندازی آقایان
هفته سوم و چهارم مسابقات لیگ برتر تیراندازی سلاح‌های بادی آقایان به میزبانی باشگاه مقاومت در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته سوم و چهارم مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی تیراندازی آقایان، نوزدهم و بیستم شهریور به میزبانی مقاومت در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی با حضور 6 تیم پاس قوامین، بسیج فولاد مبارکه سپاهان، شرکت ملی حفاری، زمزم ایران، نزاجا، مقاومت در سالن مجهز به سیبل‌های الکترونیکی سالن 80  خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

گزارش هفته سوم:

در هفته سوم مسابقات، تیم‌های پاس قوامین، زمزم ایران و نزاجا در «تفنگ بادی» بر رقبای خود پیروز شدند.

در رده‌بندی انفرادی تفنگ بادی، حسین باقری با امتیاز 624،  مهدی احمدی با امتیاز 622٫9  هر دو از نزاجا و مهیار صداقت با امتیاز 621٫9 از پاس قوامین به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در” تپانچه بادی» تیم‌های، پاس قوامین، زمزم ایران و مقاومت پیروز میدان بودند.

در بخش انفرادی تپانچه بادی، ابراهیم برخورداری با امتیاز  576 نفر اول و سید مهدی موسوی با امتیاز 576 نفر دوم و مهدی تندی با امتیاز  573  نفر سوم این رقابت‌ها بودند.

در این هفته تیم آرتا پروتین اردبیل در استراحت به‌سر برد.

گزارش هفته چهارم:

هفته چهارم این مسابقات در رشته تفنگ و تپانچه بادی با برتری تیم‌های پاس قوامین، آرتا پروتین اردبیل و نزاجا  بر حریفان خود به پایان رسید.

در انفرادی تفنگ بادی، حسین باقری از نزاجا با امتیاز 627٫4 ، محمد حسین کریمی از آرتا پروتین اردبیل با امتیاز 621٫9 و امیرمحمد نکونام از نزاجا با امتیاز 621٫6 به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در انفرادی تپانچه بادی نیز چنگیز مسیب‌زاده از نزاجا با امتیاز 578 مقام اول و محمد احمدی ازنزاجا با امتیاز 574 مقام دوم و وحید گل‌خندان از شرکت ملی حفاری با امتیاز  571 مقام سوم این رقابت‌ها بودند.

در این هفته نیز تیم مقاومت در استراحت به‌سر برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز