هفته پنجم لیگ برتر انگلیس

شکست سنگین شیرها؛ تداوم بردهای سیتی و آرسنال

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۲:۲۸
کد خبر: ۳۱۷۷۵۱
شکست سنگین شیرها؛ تداوم بردهای سیتی و آرسنال
لیگ برتر با تداوم صدرنشینی تیم دوم شهر منچستر و سومین شکست چلسی آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته پنجم لیگ جزیره تیم‌های اورتون و چلسی از ساعت 16:15 در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان روبرتو مارتینز به پایان رسید. برای اورتون در دیدار مقابل آبی‌پوشان لندنی استیون نای‌اسمیت، هافبک اسکاتلندی این تیم هت‌تریک کرد و در دقایق 17، 22 و 83 دروازه آسمیر بگوویچ را که به جای تیبو کورتورا مصدوم درون دروازه چلسی بود، باز کرد. تنها گل  چلسی را هم نمانیا ماتیج در دقیقه 36 به ثمر رساند.

به این ترتیب شاگردان آقای خاص سومین شکست فصل خود را مقابل اورتون تجربه کردند. چلسی که در فصل گذشته بهترین خط دفاعی را داشت و تنها 32 گل دریافت کرده بود تا به اینجای فصل که تنها پنج هفته از آن گذشته 12 گل دریافت کرده و بدترین خط دفاعی لیگ برتر متعلق به این تیم است.

هفته پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 امروز با انجام 5 دیدار همزمان ادامه یافت؛ در یکی از این بازی‌‍‌ها منچسترسیتی صدرنشین به سختی با نتیجه یک بر صفر بر میزبانش، کریستال پالاس غلبه کرد. تنها گل این بازی را کلچی ایهناچو در دقیقه 90 به ثمر رساند تا شاگردان مانوئل پیگرینی در واپسین لحظات به پیروزی برسند و با 15 امتیاز صدرنشینی خود را استحکام بخشند.

آرسنال هم در ورزشگاه امارات پذیرای استوک‌سیتی بود و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبانش بگذرد. برای توپچی‌ها ابتدا تئو والکات در دقیقه 31 گلزنی کرد و در دقیقه 85 هم الیویه ژیرو با گلی که زد خیال آرسنال را از بابت کسب سه امتیاز این بازی راحت کرد. شاگردان آرسن ونگر با این برد 10 امتیازی شدند و به مکان دوم جدول صعود کردند.

در مهم ترین دیدار هفته تیم های منچستر یونایتد و لیورپول از دقایقی پیش به مصاف هم رفته اند.

در حال حاضر منچسترسیتی با 15 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است. آرسنال و کریستال پالاس هم به ترتیب با 10 و 9 امتیاز رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

نوریچ‌سیتی 3 - بورنموث یک

واتفورد یک - سوانزی صفر

وست‌برومویچ صفر- ساوتهمپتون صفر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز