کوروش موسوی در گفتگو با برنا:

هدفم از حضور در نساجی صعود به لیگ برتر است!

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۲:۳۷
کد خبر: ۳۱۷۹۷۰
هدفم از حضور در نساجی صعود به لیگ برتر است!
سید کوروش موسوی، گزینه مربیگری نساجی مازندران می گوید هدفش از حضور در قائمشهر صعود به لیگ برتر است.

این مربی خوزستانی در مصاحبه با سرویس ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به اینکه کار کردن در تیمی که هدفش صعود به لیگ برتر است و همچنین از پشتوانه تماشاگر برخوردار است به مراتب راحت تر از کار کردن در تیم هایی است که فقط به دنبال بقاء در جدول بازی ها هستند، می گوید: «من هیچ ترسی از کار کردن در تیم نساجی مازندران ندارم. اتفاقا خیلی خوب است که این تیم به دنبال صعود به لیگ برتر است و از همه مهمتر تماشاگران هستند که این تیم  را با جان و دل تشویق می کنند. این کار را برای من راحت تر می کند.»

موسوی ادامه می دهد: «در شمال همانند جنوب بازیکنان با تعصب خاصی بازی می کنند. در سال های اخیر متوجه شدم گرایش تیم های شمالی به بازی تاکتیکی بیشتر شده و دیگر این طور نیست که برای پیروزی فقط به بازی فیزیکی و همچنین شوت از راه دور روی بیاورند. فوتبال جنوب هم برداشت های خوبی از فوتبال شمال داشته است. دیگر شما در تیم  های جنوبی نخواهید دید که تیم ها برای پیروزی فقط بازی ترکیبی را در دستور کار قرار دهند. گاهی فوتبال فیزیکی را در دستور کار قرار می دهند و می بینید که از شوت راه دور هم به گل می رسند. به واقع این را می خواهم بگویم امروز فوتبال شمال و جنوب به یک فوتبال تلفیقی و برداشتی از یکدیگر رسیده اند و این نشان می دهد من مشکلی برای کار کردن در نساجی نخواهم داشت.»

موسوی در پاسخ به این سوال که آیا حضورش در تیم نساجی مازندران قطعی شده است یا نه؟ گفت: «در این باره من دوشنبه در تهران نشستی با آقای پرهام، مالک باشگاه نساجی، خواهم داشت. چنانچه به توافق برسیم کار را از روز سه شنبه استارت می زنم. آنچه که مسلم است این هفته و با توجه به اینکه بازی ها روز چهارشنبه برگزار می شود نمی توانم کار خاصی را انجام دهم و همه کار را به دستیاران محول می کنم و کار جدی من در صورت توافق از هفته هفتم آغاز می شود.»

گزینه مربیگری نساجی مازندران در مورد شناخت خود از این تیم می گوید: «من موفق نشده ام بازی های این فصل نساجی را ببینم. اما امروز (یک شنبه) تمرین این تیم را از نزدیک نگاه خواهم کرد و تلاش می کنم در صورت توافق فیلم 5 دیدار گذشته نساجی مازندران را نگاه کنم. این به من کمک می کند تا پیش از استارت جدی در نساجی به شناخت کافی از تیم  برسم. همچنین از دستیارانم در این تیم کمک خواهم گرفت.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز