پدیده – سیاه جامگان؛

دربی همسایه‌ها

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۲۳:۱۰:۴۹
کد خبر: ۳۱۸۲۴۰
دربی همسایه‌ها
دو تیم پدیده و سیاه جامگان این هفته شهرآورد مشهد را برگزار خواهند کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال تیم های پدیده و سیاه جامگان در مشهد و در ورزشگاه ثامن به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم تا به حال به نسبت یارگیری که انجام داده اند نسبتا خوب نتیجه گرفته و پشت سر هم در جدول رده بندی قرار دارند. سیاه جامگان نخستین حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند و پدیده نیز در دومین فصل حضورش نخستین دربی خراسان را مقابل همشهری سیاه و قرمزش برگزار خواهد کرد. سیاه جامگان تا به حال 6 امتیاز و پدیده 5 امتیاز کسب کرده اند و رتبه های 10 و 11 جدول را به خود اختصاص داده اند.

پیش از این دربی ما شاهد شهرآوردی با تیم های ابومسلم و پیام در لیگ هشتم بوده ایم که حالا هیچکدام در لیگ برتر نیستند. حالا دو تیم نسبتا جدید مشهد که به نظر می توانند در میانه های جدول رقیب یکدیگر باشند حداقل تا چند سال شاهد دربی مشهد باشیم.

دو تیم اسم های بزرگی در ترکیب خود می بینند که البته به سال های آخر بازی خود نزدیک می شوند. نفراتی مثل محسن یوسفی، رضا عنایتی و حسین بادامکی که سابقه حضور در سرخابی ها را دارند و حالا در ترکیب تیم های مشهدی به سال های پایانی خود فکر می کنند.

یکی از نکات این دیدار حضور رضا مهاجری روی نیمکت پدیده است؛ مربی ای که سیاه جامگان را لیگ برتری کرد اما مسئولین این تیم تصمیم به همکاری با او را نداشتند و با رسول خطیبی توافق کردند که به سرنوشت فعلی هم دچار شدند و رسول با آنها قطع همکاری کرد.

در این فصل محسن فروزان درون دروازه سیاه جامگان عملکرد خیلی خوبی داشته و نشان داده برای تیم های درجه 2 گزینه ای عالی به شمار می رود. در سمت مقابل هم مطابق انتظار حسین بادامکی که از همه بازیکنان پدیده با تجربه تر است خیلی خوب رهبری تیمش را در میانه میدان بر عهده داشته است.

از بازیکنانی که سابقه حضور در دو تیم را دارند تنها به یک اسم می توان رسید و آن هم رضا عنایتی است که به گفته خودش سال آخر دوران بازیگری اش خواهد بود و آقای گل تمام ادوار لیگ برتر سال 95 کفش هایش را خواهد آویخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز