تقابل تیم‌های شهرستانی و تهرانی همیشه جذاب بوده است

رافت: شرایط تیم خوب است/ راه آهن را بخوبی آنالیز کردیم

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۳:۰۹
کد خبر: ۳۱۸۵۵۰
رافت: شرایط تیم خوب است/ راه آهن را بخوبی آنالیز کردیم
مربی تیم فوتبال ملوان گفت: امیدوارم سازمان لیگ بازی‌ها را به گونه‌ای برگزار کند که ملوان ضربه نخورد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پایان رأفت که به جای حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار راه‌آهن مقابل ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر شرکت کرده بود، اظهار داشت: پرواز ملوان 11:20 بود که این پرواز کنسل شد و من به جای حمید استیلی در خدمت شما خواهم بود. قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، باید بگویم که هم راه‌آهن و هم ملوان از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال ما هستند که بازیکنان خوبی تحویل فوتبال ایران داده‌اند.

وی در ادامه افزود: تقابل تیم‌های شهرستانی و تهرانی همیشه جذاب بوده و می‌دانم که فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. ضمن احترام برای تیم راه‌آهن باید بگویم که ما این تیم را خوب آنالیز کرده‌ایم و با کمک خدا و همت بچه‌ها برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: از سازمان لیگ گله‌ای دارم که باید آن را اعلام کنم. تیم ما دیر شکل گرفته بود و به لحاظ بدنی دچار مشکل بودیم. به همین خاطر سعی کردیم در تعطیلات لیگ، یک هفته اردو در سرعین برگزار کنیم تا بتوانیم بدن بچه‌ها را آماده کنیم، اما خودتان می‌دانید که با یک هفته تمرین نمی‌توان شرایط مطلوب را به دست آورد. امیدوارم سازمان لیگ بازی‌ها را به گونه‌ای برگزار کند که ملوان ضربه نخورد.

رأفت ادامه داد: ما فردا با راه‌آهن بازی داریم، سپس باید یکشنبه هفته آینده با پرسپولیس بازی کنیم. پس از آن باید روز جمعه با پدیده در انزلی روبه‌رو شویم. امروز هم پرواز ما کنسل شد و مشخص نیست که بچه‌ها بتوانند با پرواز خودشان را به تهران برسانند یا نه. این رفت و آمدها که از نظر امکانات و مالی دچار مشکل است ما را اذیت می‌کند و امیدوارم سازمان لیگ به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که تیم‌های شهرستانی کمتر دچار مشکل شوند.

وی در مورد محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا عنوان کرد: شرایط تیم خوب است و ما همه بازیکنان را در اختیار داریم. قطعاً فردا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

خبرنگاری در مورد برنامه سازمان لیگ و همچنین رویارویی ملوان و پرسپولیس در جام حذفی سؤال کرد که رأفت گفت: همین الان بنده نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ گلایه کردم. ما در 20 روز باید چند بازی انجام دهیم؟ متوجه شدم که لیگ امسال چهار ماه تعطیلی دارد. نمی‌دانم کدام لیگ است که چهار ماه تعطیلی داشته باشد. این مسئله به باشگاه‌ها و کیفیت لیگ ضربه می‌زند.

«برای سازمان لیگ احترام قائل هستم، اما امیدوارم برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که به تیم‌ها ضربه نخورد»، وی با این جمله و اشاره به دیدار تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازی در ورزشگاه آزادی به بچه‌ها انگیزه می‌دهد. خود ما این شرایط را داشتیم و می‌دانیم که بازیکنان مقابل استقلال و پرسپولیس باانگیزه ظاهر می‌شوند. ما از بُعد انگیزشی بازیکنان مشکلی نداریم و تنها مسئله خستگی بازیکنان به لحاظ رفت و آمد است. با این حال امیدوارم بتوانیم بچه‌ها را به شرایط مطلوب برسانیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز