زیبا بازی کردن را به نتیجه گرفتن ترجیح می دهم

کمالوند: استقلال، پرمهره ترین و گران ترین تیم لیگ است/ شجاعیان پدیده بی چون و چرای فوتبال ما خواهد بود

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۸:۰۷
کد خبر: ۳۱۸۶۵۷
کمالوند: استقلال،  پرمهره ترین و گران ترین تیم لیگ است/ شجاعیان پدیده بی چون و چرای فوتبال ما خواهد بود
سرمربی گسترش فولاد گفت: قول دادن کار خوبی از سوی یک مربی برای یک بازی خوب نیست اما قول دراز مدت خوب است و از ابتدای فصل گفته‌ام دنبال رتبه تک رقمی هستیم

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال گفت: بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است و فارغ از اینکه تیم‌ها در چه جایگاهی باشند. استقلال در رده سوم جدول است و شرایط خوبی دارد اما با توجه به میزبانی ما تلاش‌مان این است که یک فوتبال خوب و تماشاگر پسند ارائه کنیم و در جدول هم شرایط خودمان را بهبود ببخشیم.  امیدوارم که هواداران آذربایجان به ورزشگاه بیایند و تیم ما را مقابل استقلال حمایت کنند.

وی در مورد همزمانی بازی‌های تراکتورسازی و گسترش و اینکه هواداران نمی‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند، گفت: باید با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنیم که شرایطی ایجاد کنیم که بازی دو تیم آذربایجانی همزمان نباشد و هر دو تیم بتوانند از حضور هواداران آذربایجانی استفاده کنند و حداقل ساعت برگزاری مسابقات تغییر داشته باشد. بنابراین به مسئولان باشگاه می‌گوییم که در این رابطه با سازمان لیگ مکاتبه کنند و اگر نمی‌توانند بازی تیم‌های گسترش و تراکتورسازی در دو روز متفاوت باشد در ساعت‌های مختلف باشد.

کمالوند در مورد بازی زیبا و نتیجه‌گرایی در فوتبال گفت: در فوتبال ما نتیجه‌گرایی در فوتبال مهم است اما خودم شخصا دوست دارم تیمم خوب بازی کند و زیرا پشت بازی خوب نتیجه هم هست همان زمان که در رده پانزدهم بودیم هم گفتم خوب بازی می‌کنیم و اکنون هم که در رده چهارم هستیم مغرور نمی‌شویم و در باد نتایج هفته‌های قبل نمی‌خوابیم و استقلال کادر فنی مجرب و تیم خوبی دارد و قطعا به دنبال کسب سه امتیاز در کنار ارایه فوتبال زیبا هستیم.

وی در مورد جایگاه گسترش در پایان لیگ برتر گفت: آنچه بین ما و باشگاه صحبت شده تلاش می‌کنیم تیم در جایگاه تک رقمی قرار داشته باشد. گسترش در هفته‌های آخر فصل گذشته دلهره سقوط را داشت و تلاش می‌کنیم این فصل یک برنامه آبرومند داشته باشیم و رتبه تک رقمی باشد و برنامه‌ مدونی داشته باشیم.

سرمربی گسترش در مورد مصدومان تیمش ،گفت : محمد امین درویشی مصدوم است و عمل جراحی کرد و 2 ماه او را در اختیار نداریم و ترشیز هم مصدوم است و یک بازی دوستانه با ماشین سازی انجام دادیم که چند بازیکن تیم‌مان مصدوم شدند.

وی در مورد شناختش از استقلال گفت: استقلال را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و به نقاط قوت و ضعفش آشنا هستیم و با یک سیستم مناسب مقابل این تیم قرار می‌گیریم و با خنثی کردن حملات استقلال و بستن راه نفوذ آنها بازی را به گونه‌ای جلو ببریم که تیم ما نتیجه بگیرد. تیم‌ها در 5 هفته به خوبی حریفان را آنالیز کرده‌اند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و استقلال پرمهره‌ترین و گران‌ترین تیم لیگ است و مهره‌های خلاقی در اختیار دارد ولی بازیکنان ما در شرایط خوبی هستند.

کمالوند در مورد اینکه قول پیروزی مقابل استقلال را می‌دهد، تصریح کرد: قول دادن کار خوبی از سوی یک مربی برای یک بازی خوب نیست اما قول دراز مدت خوب است و از ابتدای فصل گفته‌ام دنبال رتبه تک رقمی هستیم ولی در یک بازی ممکن است اتفاق‌های غیرمترقبه رخ بدهد ولی فردا فوتبالی بازی می‌کنیم و فوتبال آذربایجان را سربلند می‌کنیم.

سرمربی تیم گسترش در مورد اینکه از قول او نوشته شده در صورت استفاده از پروپجیچ از استقلال شکایت می‌کند، گفت: در 6-7 روز اخیر با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام تا هم آرامش داشته باشیم و یک کمی هم مریض احوال بودم و هیچ مصاحبه‌ای نداشته‌ام.

کمالوند در مورد ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان گسترش، گفت: همیشه با رسانه‌ها تعامل داشته‌ام و در حساس ‌ترین زمان ممکن تمرین تیم را رها کردم و نزد شما به نشست خبری آمدم .به قول ضرب المثلی دوری و دوستی و بازیکنان آزاد هستند و می‌توانند با هر رسانه‌ای صحبت کنند و این ارتباط می‌تواند به پیشرفت فوتبال کمک کند.

وی در مورد وضعیت بازیکنان گسترش و حضورشان در تیم ملی، گفت: با آمدن مهدی کیانی احساس کردیم نیازی به دیگو نداشتیم و با حضور داریوش شجاعیان دیگر نیازی به پیمنتا. با مارکار صحبت کردیم که شجاعیان می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند و او پدیده بی‌چون و چرای لیگ ایران بوده است. در بازی حذفی هم رضا کریمی را بازی دادم اما اردو‌های پیاپی بازیکنان تیم ملی جوانان است و نمی‌شود با تیم ملی تعامل نکرد. بازیکنان ما دراردوی تیم ملی جوانان بوده‌اند و ملی‌پوشان جوان را در اختیار نداشته‌ایم که از آنها استفاده کنیم ولی کم کم از آنها استفاده خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز