تقابل ما و فولاد، تقابل انگیزه ها است

گل محمدی: محرومیت تماشاگران کار درستی نیست/ فولاد برای گرفتن امتیاز هر کاری می کند

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۷:۳۳
کد خبر: ۳۱۸۶۶۶
گل محمدی: محرومیت تماشاگران کار درستی نیست/ فولاد برای گرفتن امتیاز هر کاری می کند
سرمربی ذوب آهن گفت: دیدار با فولاد بازی سخت و دشواری برای ماست و گرفتن امتیاز برای ما بسیار مشکل خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: فردا مقابل یک تیم خوب و باانگیزه قرار می‌گیریم که قابل احترام است. این تیم بازیکنان شایسته‌ای دارد و از کادر فنی خوبی نیز بهره می‌برد.

وی بیان کرد: دیدار با فولاد بازی سخت و دشواری برای ماست و گرفتن امتیاز برای ما بسیار مشکل خواهد بود. برای همین فردا بازی سختی پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در هفته گذشته بازیکنانم باانگیزه بوده‌اند و فکر می‌کنم فردا تقابل انگیزه‌ها باشد و امیدوارم شاهد بازی خوبی از نظر فنی و فیزیکی باشیم و همچنین امیدوارم بتوانیم خودمان را با گرفتن امتیاز از جایگاه فعلی‌مان بالاتر بکشانیم. فولاد نیز با انگیزه مضاعف حاضر خواهد شد و برای گرفتن امتیاز همه کاری می‌کند و بازی خوبی از آب درخواهد آمد.

وی درباره غایبان تیمش در این دیدار عنوان کرد: حدادی‌فر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنانم سر حال هستند.

گل‌محمدی درباره برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگران گفت: فوتبال برای مردم و تماشاگران است و همیشه دوست دارم بازی‌ای که انجام می‌شود جلوی تماشاگران بسیاری باشد و حضور تماشاگران انگیزه‌ای برای بازیکنان است. امیدوارم آرای کمیته انضباطی به صورتی باشد که تماشاگران را از دیدن فوتبال محروم نکنیم. فکر می‌کنم با دادن آرای دیگر بشود باشگاه‌ها را جریمه کرد اما این موضوع در حوزه اختیارات من نیست ولی نظر من این است که محروم کردن تماشاگران کار درستی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که تیم‌تان در تعطیلات لیگ چقدر بهره برد، عنوان کرد: من از عملکرد تیمم در جام حذفی رضایت دارم البته یک سری مشکلاتی هم بود که آن هم به خاطر نبودن تعدادی از بازیکنان‌مان به خاطر حضور در عرصه‌های ملی بود و به همین دلیل کمی ناهماهنگ بودیم ولی از نتیجه و نوع بازی بازیکنانم راضی بودم. وقفه در لیگ هم برای تمام لیگ است و هر تیمی که از این تعطیلات استفاده کند می‌تواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز