جالب نیست در یک استادیوم خالی بازی کنیم

اسکوچیچ: جز برد؛ به چیز دیگری فکر نمی کنیم/ منتقدان فولاد، محرک ما هستند

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۲:۳۰
کد خبر: ۳۱۸۶۶۷
اسکوچیچ: جز برد؛ به چیز دیگری فکر نمی کنیم/ منتقدان فولاد، محرک ما هستند
سرمربی فولاد گفت: با شناختی که از شریفات دارم یقینا فردا در بازی حضور پیدا می‌کند. وکیا نیز که مصدوم است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار کرد: با توجه به این که این بازی برای ما حیاتی است، نباید وقت‌مان را تلف کنیم. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و از مربی بسیار خوبی نیز بهره می‌برد و ما احترام خاصی برای این تیم قائل هستیم.

وی ادامه داد: ما فردا جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و برای این دیدار تمام بازیکنان‌مان را به جز یوسف وکیا در اختیار داریم. قبلا هم درخصوص وضعیت زمین چمن ورزشگاه غدیر صحبت کرده بودم و با توجه به شناختی که از مسئولان داریم، آنها هم به فکر هستند و امیدوارم یوسف وکیا نیز هر چه زودتر درمان شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: همان طور که می‌دانید در مصاف فردا با ذوب آهن هواداران تیم ما محروم هستند و جالب هم نیست که ما در یک استادیوم خالی بازی کنیم؛ هر چند هواداران و منتقدانی داریم که همین‌ها برای بهتر کار کردن به ما شوک می‌دهند و تحریک‌مان می‌کنند.

وی درباره وضعیت شریفات و یوسف وکیا نیز عنوان کرد: با شناختی که از شریفات دارم یقینا فردا در بازی حضور پیدا می‌کند. وکیا نیز که مصدوم است.

اسکوچیچ درباره ارزیابی‌اش از تیم ذوب آهن گفت: شناخت خوبی از این تیم داریم و نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کرده‌ایم و احترام خاصی برای تیم آقا یحیی قائل هستیم. آنالیز کردن تیم‌ها ساده است ولی این که بازیکنان از نقاط ضعف تیم‌ها استفاده کنند، مهم است و ما هم یقینا این کار را کرده‌ایم.

نظر شما