معاون امور ورزش بانوان تاکید کرد:

توسعه فرهنگی ورزش زنان با بهره گیری از توانمندی بانوان طلاب

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۰:۴۶
کد خبر: ۳۱۸۹۸۴
توسعه فرهنگی ورزش زنان با بهره گیری از توانمندی بانوان طلاب
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه فرهنگی ورزش بانوان، در ارتباطی دوسویه با تعامل بیشتر با زنان طلبه در دستور کار است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان در دیداربا عسکریان مدیرکل تربیت بدنی مرکزحوزه های علمیه و دوتن از معاونین وی، که در دفتر معاونت امور ورزش بانوان وزارتخانه انجام شد، یکی از وظایف این معاونت را تعامل و ارتباط با اقشار مختلف زنان در جامعه عنوان کرد.

وی این نشست را در راستای ایجاد راهکارهای توسعه ای فعالیت های ورزشی بانوان طلبه و خانواده های آن ها دانست و گفت: با توجه به نقش و ضرورت ورزش به عنوان محور سلامت و ایجاد جامعه ای سالم وپرنشاط، اصلاح سبک زندگی به خصوص گنجاندن ورزش در سبد خانوارهمه اقشار، لازم وضروری به نظر می رسد.

شهریان در عین حال افزود: به همین منظور در تلاشیم تعاملی که از مدت ها پیش با حوزه های علمیه داشتیم را پررنگ تر کرده و فعالیت های ورزشی بانوان طلبه و خانواده های آن ها را مجدداً ساماندهی کنیم.

معاون امور ورزش زنان با اشاره به پیشنهاد مدیرکل تربیت بدنی مرکز حوزه های علمیه مبنی بر دوسویه بودن همکاری ها، گفت: با توجه به نقش بانوان طلبه در محوریت موضوعات فرهنگی، این عزیزان می توانند به عنوان مبلغین ورزش زنان فعالیت کنند؛‌ لذا ارتباط این معاونت برای بهره گیری از ظرفیت بانوان طلبه در گسترش برنامه های فرهنگی،‌ نسبت به گذشته توسعه خواهد یافت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز