فولاد ۰ - ذوب آهن ۳

ذوب فولاد در دمای ۴۵ درجه؛ آهسته و پیوسته به سمت صدر

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۹:۴۳:۱۵
کد خبر: ۳۱۹۱۴۴
ذوب فولاد در دمای ۴۵ درجه؛ آهسته و پیوسته به سمت صدر
ذوب آهن در دیدار خارج از خانه فولاد را با 3 گل مغلوب کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته ششم لیگ برتر تیم های فولاد و ذوب آهن در هوای گرم اهواز به مصاف هم رفتند و در پایان سبزپوشان اصفهان با 3 گل میزبان خود را مغلوب کردند تا قرمزهای خوزستان همچنان قعرنشین لیگ پانزدهم باقی بمانند و ذوب آهن نیز به رده چهارم جدول صعود کرد تا دوباره روند خوب خود را تداوم بخشد.

دقیقه 13 ضربه ی روی پای کاوه رضایی پس از برخورد به خالدی به کرنر رفت. 5 دقیقه بعد کاوه رضایی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه وی با بی دقتی به بیرون رفت. دقیقه 20 بود که پاس به عقب ساسان انصاری پشت محوطه ی جریمه به شریفات رسید ولی ضربه شریفات با اختلاف به بیرون رفت. سرانجام دقیقه 28 سانتر ذوبی ها از سمت راست به طور اتفاقی به هادی محمدی رسید و وی با یک ضربه سر توانست دروازه ی سلیمی را باز کند. 8 دقیقه بعد سانتر احسان پهلوان از سمت راست در میانه ی راه به پای امید خالدی برخورد کرد و تغییر جهت داد و به درون دروازه ی فولاد راه پیدا کرد. نیمه اول با نتیجه 2-0 پایان یافت. دقیقه 50 ضربه ی راه دور مهرداد قنبری با اختلاف از دروازه ی سلیمی به بیرون رفت. 3 دقیقه بعد ضربه فوق العاده راه دور حبیبی نژاد با بدشانسی به تیرک افقی دروازه مظاهری برخورد کرد. دقیقه 59 بود که ضربه حسین ابراهیمی در محوطه جریمه با واکنش خوب مظاهری به کرنر رفت. 2 دقیقه بعد پاس پشت دفاع ذوبی ها برای رجب زاده با خروج به موقع علی سلیمی همراه شد تا همچنان فولاد به بازی امیدورا باقی بماند. دقیقه 70 حرکت خوب و ضربه ی مهار نشدنی مهرداد قنبری دور از دست سلیمی به درون دروازه رفت تا ذوب آهن تیرخلاص را به قلب فولاد بزند و 3-0 پیش افتد. 4 دقیقه بعد ضربه پهلوان در محوطه جریمه با برخورد به جماعتی به کرنر رفت. دقیقه 82 بود که سانتر هادی حبیبی نژاد با ضربه سر بدرلو همراه شد اما مظاهری حاضر و آماده توپ را روی خط دروازه مهار کرد.

 

حاشیه

*محمد اهل شاخه امروز برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت؛ این بازیکن جوان اهوازی به دلیل مصدومیت بهمن کامل ، زوج مساریچ در خط دفاع خواهد بود.

*مهرداد جماعتی پس از 5 هفته غیبت در ترکیب اصلی به لیست 11 نفر اصلی اسکوچیچ بازگشت.

*یوسف وکیا به دلیل مصدومیت و پارگی رباط پا تا پایان فصل از همراهی فولادی ها محروم شده است، در ورزشگاه حاضر شد تا بازی هم تیمی های خود را از نزدیک تماشا کند.

*حجت حق وردی، ولید اسماعیل، صائب محبی، مرتضی تبریزی و مسعود حسن زاده ، بازیکنانی بودند که نسبت به بازی قبل ذوب در ترکیب اصلی حضور نداشتند.

*کاوه رضایی و احسان پهلوان پیش از شروع بازی به سمت وکیای تازه مصدوم شده رفتند.

*اکبر ایمانی هافبک فصل قبل ذوب آهن قبل از شروع بازی به سمت نیمکت فصل قبل خود رفت.

 

هفته ششم لیگ برتر ورزشگاه غدیر ، بدون تماشاگر

فولاد 0 - ذوب آهن 3

گل‌ها: هادی محمدی 28 ؛ احسان پهلوان 36 ؛ مهرداد قنبری 70

داور: رضا کرمانشاهی؛ کمک ها: فرزاد بهرامی و محمد راهی
اخطار: مساریچ؛ چاگو؛ شریفات از فولاد، صادقی از ذوب آهن 

فولاد:

علی سلیمی ، امید خالدی (62 مالکی) ، لئوناردو مساریچ ، محمداهل شاخه، مهرداد جماعتی ، ساسان انصاری ، مهدی دغاغله (45 حبیبی)، ماتیاس چاگو ،اسماعیل شریفات ، حسین ابراهیمی و مهدی بدرلو
سرمربی : دراگان اسکوچیچ

ذوب آهن:

محمد رشید مظاهری،محمد نژادمهدی، دانیال قنبری،دانیال اسماعیلی فر (75 حسینی)،مهدی مهدی پور، اکبر صادقی، ،احسان پهلوان،مهدی رجب زاده (79 عباسی)، کاوه رضایی (26 تبریزی)، هادی محمدی ، علی حمام
سرمربی : یحیی گل محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز