هیچ گونه جادو و شعبده‌ای در فوتبال وجود ندارد

اسکوچیچ: حالا باید سرم را به دیوار بزنم!/ یک مهاجم برای فولاد در راه است

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۲۱:۱۲:۲۲
کد خبر: ۳۱۹۱۵۷
اسکوچیچ: حالا باید سرم را به دیوار بزنم!/ یک مهاجم برای فولاد در راه است
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: 4 پیشنهاد از تیم‌های دیگر داشتم اما فولاد را انتخاب کردم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دراگان اسکوچیچ پس از شکست 3 بر صفر فولاد مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: طبیعتاً نمی‌توانم بگویم که از بازی راضی هستم، آدمی هم نیستم که بخواهم از واژه شانس استفاده کنم، ما پیش از اینکه دو گل بچه‌گانه بخوریم بازی پایاپای مقابل ذوب‌آهن انجام دادیم و به همین دلیل نمی‌توانم بازیکنانم را مقصر اعلام کنم. بعد از 2 گلی که خوردیم خیلی سخت بود که به بازی برگردیم، بابت این برد به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم.

وی درباره اینکه روند نتیجه نگرفتن این تیم تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: تسلیم نخواهیم شد، وضعیت سختی است، باید بدانید که در فوتبال نمی‌توان یک سری مسائل را یک شبه حل کنید، همانطور که می‌دانید تغییرات مدیریتی در ابتدای فصل افتاد، قبل از آن هم که 8 بازیکن فصل قبلمان را به دلیل مسئله سربازی از دست دادیم.گفتم که این فصل سخت‌تر از فصل گذشته خواهد بود، هیچ گونه جادو و شعبده‌ای در فوتبال وجود ندارد و فقط بازیکن و مربی هستند که نقش خود را ایفا می‌کنند.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: من 4 پیشنهاد از تیم‌های دیگر داشتم اما فولاد را انتخاب کردم اما آیا حالا باید سرم را به دیوار بزنم که چرا تیم‌های دیگر را انتخاب نکردم؟ زمانی که قراردادم را تمدید کردم و رفتم، هنگامی که بازگشتم خیلی چیزها تغییر کرده بود، آیا فکر نمی‌کنید من هم این وسط اشتباه کردم؟ حالا با مدیر جدید همکاری می‌کنیم تا نتایج بهتری را کسب کنیم.

اسکوچیچ درباره بازیکن جدید فولاد گفت: تا 3-2 روز دیگر مهاجمی که مد نظرمان است به ما اضافه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز