دعوای صبا با سرمربی سابق

تارتار تمرینات تیم را ترک کرده است!

۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۶:۱۷
کد خبر: ۳۱۹۳۶۳
تارتار تمرینات تیم را ترک کرده است!
جلسه انضباطی مهدی تارتار و باشگاه صبا برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی تارتار بعد از اینکه متوجه شد باشگاه صبا قرارداد 500 میلیون تومانی او را به 250 تقلیل داده از این باشگاه به کمیته انضباطی شکایت کرد و معتقد بود باشگاه با این رفتار شان او را زیر سوال برده و وقتی از نظر مالی به تفاهم نرسید ترجیح داد دیگر در کنار علی دایی نباشد و تعیین وضعیت خود را به رکن های قضایی فدراسیون فوتبال بسپارد.

نکته جالب توجه اینکه باشگاه صبا در جلسه انضباطی و در دفاع از خود معتقد بود مهدی تارتار تمرینات تیم صبا را ترک کرده در حالی که باید در کنار علی دایی می ماند و او را در هدایت تیم صبا یاری می کرد.

مهدی تارتار می گوید قرارداد او با تیم صبا قم به عنوان سرمربی منعقد شده بود و او به شرطی حاضر شده بود در کنار علی دایی به کار ادامه دهد که قرارداد او دست نخورده باقی بماند اما باشگاه صبا بعد از اینکه خیالش از بابت حضور مهدی تارتار در کنار علی دایی راحت شد قرارداد او را به نصف تقلیل داد.

در این باره کمیته انضباطی در روزهای آتی تصمیم گیری خواهد کرد.

طبق آئین نامه انضباطی وقتی باشگاهی با سرمربی قرارداد دارد و تصمیم به تغییر در کادر فنی می گیرد باید با او به تفاهم کامل برسد یا اینکه مبلغ قرارداد او را تا پایان پرداخت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز