شهباززاده و کریمی در تیررس نگاه کی‌روش

۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۱:۴۱
کد خبر: ۳۱۹۴۰۴
شهباززاده و کریمی در تیررس نگاه کی‌روش
احتمال دعوت از سجاد شهباززاده و محسن کریمی دو بازیکن گلزن استقلال در بازی با گسترش فولاد برای دور برگشت مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا و جام جهانی در منطقه آسیا وجود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی در این باره گفت: با توجه به اینکه اشکان دژاگه از جناح راست خط هافبک به میانه میدان آمده و در نقش پلی میکر بازی می کند و حسین ماهینی هم دیگر آن شادابی و طراوات همیشگی را ندارد تیم ملی نیازمند یک بازیکن سرعتی در جناح راست دارد تا در کنار خسرو حیدری نیازهای کی روش را برطرف کند که محسن کریمی می تواند گزینه خوبی باشد به خصوص اینکه سرعت خوبی دارد و در بیشتر اورلب ها شرکت می کند.

همچنین سجاد شهباززاده اگر چه بعد از دعوت به اردوی تیم ملی شانس بازی پیدا نکرد اما یکی از بازیکنان مورد علاقه کی روش است و با توجه به عملکرد خوبی که در دو هفته اخیر داشته دور از ذهن نیسن یک بار دیگر به خصوص بعد از بازی به عمان به اردوی تیم ملی دعوت شود.

پیش تر شاهد حضور بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی بودیم. در خط حمله می توان از سردار آزمون و همچنین مهدی طارمی نام برد که هم اکنون و در غیاب رضا قوچان نژاد به مهره های اصلی تیم ملی تبدیل شده اند  و سجاد شهباززاده و همچنین محسن کریمی این شانس را دارند که در ترکیب اصلی تیم ملی به جایگاه خوبی برسند.

نظر شما