لیگ قهرمانان اروپا

توقف قهرمان در نخستین گام

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۸:۳۵
کد خبر: ۳۱۹۷۵۵
توقف قهرمان در نخستین گام
تیم فوتبال بارسلونا در زمین رم با تساوی متوقف شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در شب دوم هفته اول مرحله گروهی لیگ‌ قهرمانان اروپا، آرسنال در نهایت ناباوری شکست خورد، بارسلونا در زمین رم به تساوی رضایت داد، چلسی به یک پیروزی پر گل رسید، والنسیا مغلوب زنیت شد و بایرن‌مونیخ با ادامه گلزنی‌های مولر، اولین 3 امتیاز را کسب کرد.

در مهم‌ترین بازی‌ شب دوم هفته اول لیگ‌ قهرمانان اروپا از گروه پنجم، بارسلونا با گل دقیقه 21 سوارز از رم میزبان پیش افتاد اما فلورنزی با استفاده از غفلت تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسادر دقیقه 31 از نیمه‌زمین، بازی را به تساوی کشاند تا قهرمان اروپا پس از بازی با بیلبائو در دور رفت سوپرجام اسپانیا برای دومین بار در این فصل از وسط زمین گل بخورد. در نهایت در شب مصدومیت شزنی از رم و رافینیا از بارسا، 2 تیم در استادیوم المپیکو به تساوی یک بر یک رسیدند.

بایرلوزکون در خانه‌اش با دو گل چارهان‌اوغلو در دقایق 47 و 75 (از روی نقطه پنالتی)، مهمدی دقیقه 4 و چیچارتو دقیقه 59 مقابل تک گل میلونوویچ در دقیقه 13، باته از بلاروس را برد.

در گروه ششم، آرسنال در شب اخراج ژیرو در دقیقه 40، با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبان کرواتش، دیناموزاگرب شد. 2 گل دینامو در دقیقه 24 توسط پیواریچ و فرناندز دقیقه 58 زده شد و والکات در دقیقه 79 یک گل را جبران کرد.

در دیگر بازی این گروه، بایرن‌مونیخ با ادامه گلزنی‌های بی‌وقفه توماس مولر، 3 بر صفر  در زمین المپیاکوس به برتری رسید. مولر در دقایق 52 و 90( از روی نقطه پنالتی) و گوتزه دقیقه 89، گل‌های بایرن را به ثمر رساندند.

در گروه هفتم، چلسی پس از شروع ضعیف در لیگ‌ برتر انگلیس با 4 گل دقایق 15 ویلیان، 45 اسکار، 59 کاستا و 79 فابرگاس، پنالتی هدر رفته هازار در دقیقه 6 را فراموش کرد و 4 بر صفر در خانه، مکابی را برد.

در دیگر بازی این گروه، دیناموکیف و پورتو در پایتخت اوکراین به تساوی 2 بر 2 رسیدند. گوسف دقیقه 20 و بویالسکی دقیقه 89 برای دیناموکیف و ابوبکر در دقایق 23 و 87 برای پورتو گل زدند.

در گروه هشتم، والنسیا در زمین خودش 3 بر 2 مغلوب زنیت شد. هالک در دقایق 9 و 45 و ویتسل دقیقه 76، سه گل زنیت و کانچلو دقیقه 55 و گومس دقیقه 73، دو گل والنسیا را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه، خنک بلژیک و لیون به تساوی یک بر یک رسیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز