جام جهانی والیبال ۲۰۱۵؛

لی: مهار موسوی واقعاً سخت است

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۸:۴۰
کد خبر: ۳۱۹۷۷۹
لی: مهار موسوی واقعاً سخت است
کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا گفت: موسوی قدرتمندترین بازیکن ایران است که غلبه بر او دشوار است، چون حرکات او جهشی و مهار او سخت است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیوید لی پس از پیروزی 3 بر یک برابر ایران در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: ست اول را کمی رها کرده بودیم. دریافت‌ها و سرویس‌های شناخته شده ما خوب نبود. می‌دانستم که تیم ایران ما را به چالش می‌کشاند. خط دفاعی ایران منسجم کار کرد. دلیل اصلی برد ما این است که از ست دوم به بعد توانستیم هماهنگ‌تر کار کنیم و بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما گفتید که از ست دوم، سد دفاعی و سرویس‌های شما قدرتمندتر شد. چه کار کردید که این موفقیت حاصل شد، گفت:خیر؛ من گفتم که این تیم ایران بود که با دفاع خود ما را تحت فشار قرار داد. از ست دوم به بعد فقط سرویس‌ها و دریافت‌ها ما را نجات داد.

لی درمورد داشتن شناخت کافی از موسوی خاطرنشان کرد: ابتدای بازی با چالش دفاع روی تور شروع شد. او قدرتمندترین بازیکن ایران است که غلبه بر او دشوار است چون حرکات او جهشی و مهار او سخت است. تصور اینکه بتوانم به تنهایی او را تحت نظر بگیرم هم غیرممکن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز