مسابقات شطرنج قهرمانی پایتخت

قائم‌مقامی اول شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۹:۵۳
کد خبر: ۳۱۹۸۱۵
قائم‌مقامی اول شد
مسابقات قهرمانی پایتخت جام مرحوم بنکدار با حضور بیش از 200 شطرنج‌باز برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسابقات قهرمانی پایتخت جام مرحوم بنکدار از تاریخ 19 تا  25 شهریور 94 با حضور بیش از 200 شطرنج‌باز ریتینگ‌دار جهانی، آسیایی و ملی از سراسر کشور با حضور خانواده مرحوم بنکدار و احسان قائم‌مقامی و اساتید بین المللی امید نوروزی و شاهین مهندسی  برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که در 9 دوره و به روش سوئیسی انجام گرفت در رده تیمی پسران، اداره ورزش و جوانان جنوب غرب و شمال شرق و شمال غرب تهران به ترتیب اول تا سوم و در رده تیمی دختران اداره ورزش و جوانان شمال شرق و جنوب شرق و جنوب غرب تهران اول تا سوم شدند.

در پایان این مسابقات مراسم اختتامیه با حضور بیگ معاون توسعه امور ورزش استان تهران، پهلوان‌زاده سرپرست امور دبیری فدراسیون شطرنج و دانشفر عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس هیئت شطرنج استان تهران برگزار و جوایزی بالغ بر 110 میلیون ریال به نفرات برتر اهدا شد.

مقام اول این مسابقات با اهدای مبلغ 25،000،000 ریال به همراه مدال طلا و حکم به استاد بزرگ احسان قائم مقامی داده شد. نفر دوم با 15،000،000 ریال همراه مدال نقره و حکم به محمد میران خادمی و نفر سوم با 1،0000،000ریال همراه مدال برنز و حکم به مهرداد صداقتی داده شد.

جایزه برترین بازیکن بدون ریتینگ با 2،000،000ریال به غلامحسین تحویل رفتار، داده شد. در پایان این مراسم از میان حضار به قید قرعه به پنج نفر بن کتاب به ارزش 1،200،000ریال اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز