جام جهانی والیبال ۲۰۱۵؛

آلکنو: از شرایط تیمم راضی هستم

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۹:۱۸
کد خبر: ۳۱۹۸۲۹
آلکنو: از شرایط تیمم راضی هستم
سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: در حال حاضر از شرایط و جایگاه کلی تیم راضی ام اما باید تلاش بیشتری کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ولادیمیر آلکنو پس از پیروزی روسیه بر کانادا در نشست خبری گفت: در این رقابت‌ها، هر ست و هر امتیاز از اهمیت بالایی برخوردار است.

گلن هوگ سرمربی تیم ملی کانادا نیز در این نشست خبری گفت: به تیم روسیه تبریک می‌گویم. تمام تلاش خود را کردیم تا بهتر بازی کنیم اما روسیه قدرتمندتر از تیم ما بود.

وی تصریح کرد: سرویس‌های تیم روسیه خیلی خوب بود و در حملات خوب کار کرد. چیز زیادی برای گفتن ندارم. فقط قول پیشرفت در بازی های آینده را می توانم بدهم.

دیمیتری موزرسکی کاپیتان تیم ملی والیبال روسیه نیز گفت: کانادا تیم قدرتمندی است. خوشحالم که سه بر صفر بردیم. در حال حاضر به بازی فردا در برابر مصر می اندیشم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کانادا افزود: همانند بازی های قبل، این بازی هم سخت بود. مهم نیست برابر چه تیمی قرار می‌گیریم. خودمان بازی را بر خودمان سخت می‌کنیم زیرا افتضاح بازی کردیم.

فردریک وینترز با بیان اینکه انگار شانسی و بطور اتفاقی توپی را به امتیاز تبدیل می‌کنیم، گفت: سیستم، تیم کانادا را به این روند عادت داده است. البته لهستان و روسیه هم دو تیم قدرتمندی هستند که زورمان اصلاً به آنها نمی‌رسد. اما این مشکلات را برابر تیم های ضعیف تر نیز با خود به یدک می‌کشیم.

وی تاکید کرد: دل نگرانی اصلی ما این است که در لحظات بسیار دشواری به سر می بریم. روحیه تیم هنوز هم پایین نیامده است که نکته مثبتی به شمار می آید. مشکل اینجاست که این نوع والیبال شایسته تیم کانادا نیست.

نظر شما