احمدی: نتایج ژاپن فقط یک اتفاق بود

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۷:۵۵
کد خبر: ۳۱۹۸۷۴
احمدی: نتایج ژاپن فقط یک اتفاق بود
نایب قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا معتقد است نتایجی که در ژاپن کسب شده فقط یک اتفاق بوده و باید به تیم قهرمان جهان اعتماد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سعید احمدی کاراته کای تیم ملی و دارنده مدال نقره رقابتهای قهرمانی آسیا 2015 ضمن تمجید از عملکرد کادر فنی تیم ملی کاراته گفت: امروز کاراته  در بطن مشکل و نقصی ندارد و آنچه امروز برای کاراته مخرب به نظر می رسد حاشیه سازی برخی از اهالی خود کاراته است. متاسفانه با اینکه همه ما از یک خانواده هستیم اما عده ای تلاش می کنند با حاشیه سازی به منافع خود برسند که این به پیکره خانواده بزرگ کاراته آسیب می زند.

احمدی گفت: به عنوان یک عضو کوچک این خانواده معتقدم امروز نیاز کاراته انسجام و وحدت در میان همه اهالی این رشته است و ما باید فقط به موفقیت در مسابقات جهانی فکر کنیم.

ملی پوش نامدار کاراته گفت: کادر فنی تیم ملی کاراته فقط 70 روز تا مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن شجاعانه قبول مسئولیت کرد و انصافاً در این 70 روز از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

او افزود: اگر بخواهم منصفانه قضاوت کنم باید دلیل عدم رضایتبخشی نتایج ژاپن را هم بیان کنیم شاید هیچکس به اندازه من و سایر ملی پوشان دلیل عدم تحقق نتایج مطلوب در ژاپن را نداند. ببینید وقتی یک کاراته کا می خواهد در آوردگاهی بزرگ مثل ژاپن شرکت کند باید حتماً در چند تورنمنت بین المللی حضور یابد مهمترین دلیل ناکامی ما در ژاپن نتایج تورنمنت های تدارکاتی بود و من به جرات می گویم اگر ما فقط در چند تورنمنت بین المللی روی تاتامی می رفتیم در شرایط ایده آل در ژاپن به موفقیت می رسیدیم.

وی یادآور شد: حالا باید به یک پرسش مهم پاسخ دهم که چرا تیم ملی کاراته در هیچ تورنمنت تدارکاتی خارج از خانه شرکت نکرد وتنها جام وحدت و دوستی ارومیه، میدانی برای محک ما بود. تنها دلیل این بود که متاسفانه تقویمwkf هیچ تورنمنتی نداشت و اگر با دقت تقویمwkf را مرور کنید در می یابید که در بازه ای که ما اردو داشتیم wkf هیچ تورنمنت معتبری نداشت.

مرد نقره ای کاراته در رقابتهای آسیایی ژاپن گفت: همه اهالی کاراته را دعوت به آرامش و حوصله می کنم و از آنها می خواهم نتایج ژاپن را فقط یک اتفاق از یک مقطع بدانند و به تیم قهرمان جهان خود اعتماد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز