برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان قزوین؛

تیم منتخب کاراته استان قزوین قهرمان غرب آسیا شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۵:۴۸:۰۳
کد خبر: ۳۱۹۸۹۳
تیم منتخب کاراته استان قزوین قهرمان غرب آسیا شد
تیم کاراته استان قزوین که در مسابقات غرب آسیا به نمایندگی تیم ملی شرکت کرده بود توانست برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان قزوین این افتخار را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛‌ تیم کاراته استان قزوین که در  مسابقات غرب آسیا حضور داشت توانست برای نخستین بار به عنوان یک تیم در قالب تیم ملی عنوان قهرمانی رقابت هار ا در مسابقات برون مرزی کسب کند.

در مسابقات قهرمانی غرب آسیا، تیم کاراته قزوین برای رسیدن به دیدار نهایی بخش کومیته تیمی از سد تیم قدرتمند اردن گذشت و در دیدار نهایی این رقابت ها نیز مقابل تیم عربستان به برتری دست یافت و با شایستگی مقام قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

در مسابقه نهایی عسگری،گنج زاده و حسن نیای حریفان خود را شکست دادند و سید مهدی موسوی پور نیز مقابل حریفش شکست خورد تا در نهایت تیم کاراته قزوین با حساب 3 بر یک مقابل عربستان پیروز شود و به مقام قهرمانی دست یابد.

همچنین تیم کاراته استان قزوین در این دوره از رقابت ها در بخش کمیته انفرادی موفق به کسب چهار  نشان رنگارنگ شد .

امیر موسوی پور، میثم رشوند و بهمن عسگری در اوزان 67-، 75- و 84- کیلوگرم به ترتیب برای تیم کاراته قزوین در بخش کومیته انفرادی این پیکارها سه نشان برنز، نقره و طلا را کسب کرده بودند.

سید مهدی موسوی پور با کسب مقام نایب قهرمانی در وزن 84+ کیلوگرم مسابقات قهرمانی غرب آسیا، چهارمین نشان تیم قزوین در بخش کومیته (مبارزه) تیمی این پیکارها را به ارمغان آورد.

مسابقات قهرمانی کاراته بزرگسالان غرب آسیا با حضور 10 کشور از روز گذشته (دوشنبه) در شارجه امارات متحده عربی آغاز شده بود.

کارته2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز