مسابقات جهانی پاراتکواندو

چهار مدال رنگارنگ برای ایران

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۹:۴۲
کد خبر: ۳۱۹۹۵۰
چهار مدال رنگارنگ برای ایران
در اولین روز مسابقات جهانی پاراتکواندو، تیم ایران به دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه ششمین دوره مسابقات جهانی پاراتکواندو، که از صبح امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یاشاردوغو شهر سامسون ترکیه آغاز شده، تیم ایران به دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسید.

سعید صادقیان پور، تکواندوکار وزن 61- کیلوگرم ایران در کلاس K42 برای کسب مدال طلا ابتدا 4 بر 2 از سد احمد نریمانی دیگر نماینده ایران گذشت، سپس 24 بر 21 نماینده میزبان را از پیش رو برداشت و در فینال نیز پرامتیاز، 25 بر 17 ورزشکار مغولستان را شکست داد و بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

در وزن 75- کیلوگرم مهدی پور رهنما در کلاس K44، پس از یکدور استراحت، ابتدا نماینده اسپانیا را 10 بر 5 برد، سپس 14 بر 6 از سد روسیه گذشت و در مرحله نیمه نهایی نیز یکبار دیگر نماینده روس ها را با نتیجه 8 بر 4 از پیش رو برداشت. پوررهنما در فینال نیز 15 بر 2 نماینده کشور میزبان را با اختلاف شکست داد، تا به عنوان قهرمانی دست یابد.

در وزن 75- کیلوگرم محمود جعفر زاده در کلاس K44، به مقام نایب قهرمانی رسید. او ابتدا نماینده کشور میزبان را 6 بر 3 شکست داد، سپس در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 13 بر 4 ورزشکار لهستان را از پیش رو برداشت اما در فینال و در یک مبارزه پایاپای و در عین شایستگی نتیجه را 11 بر 9 به نماینده آذربایجان واگذار کرد و به مدال نقره جهان دست یافت.

همچنین اصغر عزیزی تکواندوکار وزن 75+ کیلوگرم ایران در کلاس K44 پس از یکدور استراحت، با نتیجه 9 بر 4 نماینده امریکا را برد تا راهی مرحله نیمه نهایی شود اما در یک مبارزه نزدیک 5 بر 3 نتیجه را به تکواندوکار روسیه واگذار کرد و مدال برنز جهانی را بدست آورد.

این رقابتها در دو بخش کیوروگی و پومسه و در دو گروه مردان و زنان و با حضور 113 ورزشکار از 38 کشور پیگیری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز