موقعیت بسکتبال حساس و مهم است

سجادی: عملکرد باوئرمن در مجموع راضی‌کننده است

۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۶:۲۲
کد خبر: ۳۲۰۰۴۶
سجادی: عملکرد باوئرمن در مجموع راضی‌کننده است
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تغییر زون ایران زیر نظر شورای المپیک آسیا انجام شده و نتیجه آن را در رویدادهایی مثل بازیهای آسیایی، بازیهای داخل سالن، بازیهای ساحلی، بازیهای جوانان و ... شاهد خواهیم بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نصرالله سجادی در حاشیه بازدید از آخرین جلسه تمرینی تیم ملی بسکتبال پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اصلا سابقه ندارد که بدرقه تیمی برای مسابقات آسیایی رفته باشیم، چون اگر این کار را بخواهیم انجام دهیم باید مدام در راه رفت و آمد باشیم و اصلا فرصت آن را نداریم، اما به قدری موقعیت بسکتبال حساس و مهم بود که اقدام به این کار کردیم.

وی در رابطه با عملکرد درک باوئرمن در رأس کادر فنی تیم ملی بسکتبال به خبرنگار برنا گفت: البته با یک تورنمنت و چند بازی و برد و باخت‌های به دست آمده در آن نمی‌توان در مورد عملکرد سرمربی قضاوت کرد، برای این کار خیلی زود است، اما در مجموع عملکردی که وی داشته راضی‌کننده بوده است.

سجادی در بخشی از صحبت‌های خود در رابطه با اینکه سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی اقدام به برکناری برخی از روسای هیات‌ها کرده است، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد، آنها سرپرست بودند و انتخاباتشان برگزار شده بود؛ این موضوع را به طور کل رد می‌کنم.

وی همچنین در رابطه با مجمع انتخاباتی دو فدراسیون اتومبیلرانی و شطرنج و اینکه سرپرستان فعلی آنها برای حضور در این مجامع ثبت‌نام کرده‌اند نیز یادآور شد: بنابر قانون طی هفته آینده برای این دو فدراسیون سرپرست گذاشته می‌شود تا در اسرع وقت به صورت قانونی مجمع انتخاباتی آنها را برگزار کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در رابطه با تغییر منطقه ورزش ایران از غرب به مرکز آسیا، یادآور شد: این جابه‌جایی از بعد فرهنگی و حتی فنی به سود ورزش ایران خواهد بود، کشورهای حاضر در مرکز آسیا، کشورهایی هستند که به لحاظ جایگاه فرهنگی رابطه نزدیکتری به نسبت کشورهای غرب آسیا با ایران دارند. از نظر فنی هم این جابه‌جایی می‌تواند شرایط بهتری را برای ورزش ایران رقم بزند. ازبکستان، قرقیزستان و ترکمنستان کشورهایی هستند که در این منطقه قرار دارند و قرار گرفتن در کنار آنها می‌تواند به سود ایران باشد.

سجادی در ادامه این موضوع و در رابطه با وضعیت افرادی که در منطقه غرب آسیا دارای سمت هستند، گفت: البته در این منطقه پست آسیایی زیادی نداریم، اما افرادی هم که مثل مشحون (رئیس بسکتبال غرب آسیا) در این منطقه سمت دارند، با وجود این جابه‌جایی می توانند به فعالیتشان ادامه دهند؛ چرا که آنها زیر نظر کنفدراسیون آسیایی خود در این منطقه شاهد پست شده‌اند و تغییر زون ایران از غرب به مرکز ایران نباید خللی در جایگاه آنها وارد کند. تغییر زون ایران زیر نظر شورای المپیک آسیا انجام شده و نتیجه آن را در رویدادهایی مثل بازیهای آسیایی، بازیهای داخل سالن، بازیهای ساحلی، بازیهای جوانان و ... شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز