قهرمانان مرحله اول رنکینگ بدمینتون دختران رده سنی جوانان مشخص شدند

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۲:۴۱
کد خبر: ۳۲۰۲۹۰
قهرمانان مرحله اول رنکینگ بدمینتون دختران رده سنی جوانان مشخص شدند
اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی جوانان دختر کشور، دیروز در بیرجند برگزار شد و قهرمانان این پیکارها در قسمت یکنفره و دونفره مشخص شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، این پیکارها که در سالن بدمینتون شهرستان بیرجند جریان داشت، در قسمت یکنفره یگانه کرمانی از اصفهان در مصاف با الناز فیض منش از سمنان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یافته و قهرمان این مرحله از رقابت های رنکینگ جوانان شد.

الناز فیض منش از سمنان دوم شد. پریا اسکندری از تهران و یاسمین شبیهی از سمنان به مقام سوم مشترک اولین مرحله رنکینگ جوانان دست یافتند.

در قسمت دونفره نیز تیم دونفره کیانا هاشمی و زهرا کهریزی از البرز در برابر تیم مبینا نبی نژاد و منا جوادی مقدم از خراسان رضوی با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان شدند و به مقام قهرمانی رقابت های دونفره رنکینگ جوانان دست یافتند.

تیم مبینا نبی نژاد و منا جوادی مقدم از خراسان رضوی دوم شد. تیم دونفره سحر احمد آبادی و الهه سپیدان از توابع تهران و تیم دونفره نازنین زمانی و هدیه شمس از تهران مشترکا سوم شدند.

همچنین اهدای مدال و جوایز این دوره از رقابت با حضور فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون، مریم تیمور پور معاونت ورزش بانوان استان خراسان جنوبی و مریم دانش نایب رئیس بانوان استان برگزار شد.

لازم به ذکر است که هشت بازیکن برتر یکنفره یگانه کرمانی از اصفهان ، الناز فیض منش از سمنان، پریا اسکندری از تهران ، یاسمین شبیهی از سمنان، ریحانه شفیعی از تهران، عسل فتوحی از البرز، ثمین عابد خجسته از تهران و پانته آ خدابخش از فارس و هشت تیم برتر دونفره تیم های کیانا هاشمی و زهرا کهریزی از البرز، سحر احمد آبادی و الهه سپیدان از توابع تهران، مبینا نبی نژاد و منا جوادی مقدم از خراسان رضوی، نازنین زمانی و هدیه شمس از تهران، فائقه بقائری و فاطمه احمدزاده از خراسان رضوی، یگانه تفرشی و آیدا فاضلی از تهران، شیما شالیان و پگاه شاکر از سمنان و پریسا سلمانی و لادن پرهیز از خراسان جنوبی هستند.

اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور رده سنی جوانان با شرکت 14 تیم از 8 استان در قسمت دونفره و 28 بازیکن از 10 استان در قسمت یکنفره در شهرستان بیرجند برگزار گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز