دعوت نامه حضور ایران در مسابقات گرندپریکس دریافت شد

ترابیان: توافقات حضور تیم ملی فوتسال برزیل در ایران در حال پیگیری است

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۸:۲۱
کد خبر: ۳۲۰۳۶۵
ترابیان: توافقات حضور تیم ملی فوتسال برزیل در ایران در حال پیگیری است
رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: حمایت همه جانبه ای از کادر فنی تیم ملی فوتسال خواهیم داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عباس ترابیان در ابتدا درخصوص تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: پس از جلساتی که با هیات رییسه فدراسیون و همینطور جلساتی که با حضور ریاست فدراسیون، رییس کمیته فوتسال و اعضای اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی داشتیم در نهایت کادر فنی تیم ملی فوتسال انتخاب شد.

وی ادامه داد: به همین منظور کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی حمایت همه جانبه و بدون قید و شرط خود را از کادرفنی جدید در راستای موفقیت تیم ملی و حضور پرنگ ملی پوشان فوتسال کشورمان در مسابقات ازبکستان که به عنوان جام ملتهای فوتسال آسیا و انتخابی جام جهانی فوتسال اعلام کرد.

ترابیان افزود: یکی دیگر از اقداماتی که در همین راستا انجام شد، مکاتبات بنده با کنفدراسیون فوتسال برزیل بود و مقرر شد که دعوت نامه شرکت در این مسابقات را برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال کنند که این دعوت نامه به همراه دعوت نامه جداگانه ای که برای بنده ارسال شده امروز بدستم رسید. در این دعوت نامه نسبت به حضور 21 نفر در مسابقات گرندپریکس که در شهر اوبرابا برگزار می شود دعوت بعمل آمده است و پس از تایید نهایی فدراسیون فوتبال پاسخ مثبت ما به آنها اعلام می شود.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی تاکید کرد: از جمله مواردی که همیشه از دغدغه های اصلی من بوده پیشرفت هم زمان فوتسال و داوری فوتسال کشورمان است که با توجه به اینکه یکی از اعضای هیات امنای مسابقات گرندپریکس هستم، درخواستی نسبت به حضور یک داور به همراه تیم ملی جهت قضاوت در این مسابقات ارائه کردم که مورد موافقت مسئولان کنفدراسیون فوتسال برزیل قرار گرفت و یک داور فوتسال از کشورمان با هزینه کمیته برگزاری مسابقات گرندپریکس عازم برزیل می شود. همواره در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی نسبت به پیشرفت همزمان فوتسال و داوری فوتسال اتفاق نظر وجود داشته که به همین منظور مقرر شده تا در فوتبال ساحلی هم همین رویه ادامه پیگیری شود و در واقع در اینصورت است که منافع کلی یک رشته در کشور تضمین می شود.

وی در ادامه درباره مسابقات پیش روی تیم ملی فوتسال ایران گفت: صحبت های دیگری هم با مسئولان فوتسال برزیل داشتیم تا در صورتی که اگه همه موارد را بخصوص در بخش اسپانسرینگ بتوانیم حل کنیم، 22 الی 25 فروردین ماه 95 شاهد حضور تیم ملی فوتسال برزیل در ایران باشیم. همچنین متوجه شدیم که تیم ملی فوتسال برزیل جهت حضور در امارات در تاریخ 25 تا 30 تیر 95 و برگزاری دیدار تدارکاتی با این تیم به توافق رسیده است. در همین راستا مکاتباتی با مسئولان کنفدراسیون فوتسال برزیل انجام دادیم تا در صورت امکان این مسابقات با حضور ایران به صورت سه جانبه برگزار شود. مسئولان کنفدراسیون فوتسال برزیل این اطمینان را دادند که مذاکرات خود را انجام دهند و در این صورت تیم ملی فوتسال ایران با تقبل همه هزینه ها از سوی امارات، در این تورنمنت 3جانبه شرکت خواهد کرد.

ترابیان ادامه داد: تورنمنت دیگری حد فاصل 2 تا 9 مردادماه 95 در کشور چین برگزار خواهد شد که از سطح بسیار بالای و قابل توجهی برخوردار است. در این مسابقات برزیل، اسپانیا، آرژانتین، روسیه و چند کشور دیگر شرکت خواهند کرد که در همین راستا با برزیلی ها جهت شرکت در این تورنمنت هم توافق کلی کرده ایم. البته تفاهمات داخلی و جمع بندی درخصوص شرکت در این مسابقات اولویت اول را دارد تا پس از رسیدن دعوت نامه های مربوطه، پاسخ نهایی را به آنها اعلام کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز