یک هشتم نهایی جام حذفی

اولیویرا: تیمی دشوار در پیش رو داریم که باانگیزه هستند

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۹:۲۴:۴۰
کد خبر: ۳۲۰۵۷۴
اولیویرا: تیمی دشوار در پیش رو داریم که باانگیزه هستند
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: سروش رفیعی و سامان نریمان جهان مصدوم هستند و نمی‌توانند در مسابقه فردا حاضر باشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی در جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: بازی جام حذفی با سایر مسابقات تفاوت دارد زیرا دیدارهای لیگ شامل 30 بازی است و در مسابقات لیگ می‌توانید امروز ببرید و فردا ببازید یا مساوی کنید اما مسابقه جام حذفی فرصت دوباره‌ای ندارد.

وی افزود: مسابقات جام حذفی در حقیقت بازی‌‌ همان روز است و یا تراکتور یا صبای قم باید برنده یا بازنده باشند و می‌دانیم که تیمی دشوار در پیش رو داریم که باانگیزه هستند و من هم انتظار دارم تیم تراکتورسازی بتواند در این بازی پیروز از میدان خارج شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی‌های لیگ آن طور که باید و شاید موفق نبوده‌ایم اما این مسابقه با بازی لیگ تفاوت دارد و انتظار داریم فردا با پیروزی این مرحله را پشت سر بگذاریم.

اولیویرا درباره تقابل مهرداد طهماسبی و حامد لک در قالب دو تیم متفاوت با فصل گذشته در بازی فردا بیان کرد: زندگی فوتبالی همین است که حامد لک سال گذشته بازیکن ما بود و امسال در صبای قم است و همین طور مهرداد طهماسبی و در فوتبال این طبیعی است.

وی درباره درگیری با علی دایی در دیدار دوستانه پیش از آغاز فصل عنوان کرد: ما به هیچ وجه در آن مسابقه درگیر نشدیم و من علی دایی را دوست دارم و به وی احترام می‌گذارم و هم با وی و هم با برانکو ایوانکوویچ مربی تیم پرسپولیس نیز ارتباط خوبی دارم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: سروش رفیعی و سامان نریمان جهان مصدوم هستند و نمی‌توانند در مسابقه فردا حاضر باشند.

اولیویرا درباره نتایجش در دوران حضور در تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در 3 سال گذشته که در تبریز بودم کمک کردم که تراکتور یک بار قهرمان جام حذفی و 2 بار نایب قهرمان لیگ شود و با تمام قوا و قدرت ادامه می‌دهم و تا روز آخر که اینجا هستم حرفه‌ای عمل می‌کنم و نمی‌دانم که جامی می‌بریم یا نه اما هر روز با تمام توانم کار می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز