قهرمانان اولین مرحله رنکینگ بدمینتون نوجوانان دختر کشور مشخص شدند

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۳:۵۰
کد خبر: ۳۲۰۸۸۲
قهرمانان اولین مرحله رنکینگ بدمینتون نوجوانان دختر کشور مشخص شدند
اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی نوجوانان دختر کشور، امروز در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان بیرجند برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی نوجوانان دختر کشور، امروز یکشنبه 29 شهریورماه جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان بیرجند برگزار شد و قهرمانان این پیکارها در قسمت یکنفره و دونفره مشخص شدند.

این پیکارها که در سالن بدمینتون شهرستان بیرجند جریان داشت در قسمت یکنفره هدیه شمس از تهران در مصاف با نازنین بشیری از کرمانشاه با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یافته و قهرمان این مرحله از رقابت های رنکینگ نوجوانان شد.

نازنین بشیری از کرمانشاه دوم شد.

عطیه فلاح از یزد و رومینا تاجیک از توابع تهران به مقام سوم مشترک اولین مرحله رنکینگ نوجوانان دختر دست یافتند.

در قسمت دونفره نیز تیم دونفره آیدا فاضلی و یگانه تفرشی از تهران در برابر تیم پریا اسکندری و نسیم صفایی از تهران با نتیجه 2 بر 1 پیروز میدان شدند و به مقام قهرمانی رقابت های دونفره رنکینگ نوجوانان دختر دست یافتند.

تیم دونفره پریا اسکندری و نسیم صفایی از تهران دوم شد.

تیم های دونفره زهرا شفیعی و کیمیا مجیدی از توابع تهران و هانیه صادقی و طراوت علی نژاد از سمنان مشترکا سوم شدند.

همچنین اهدای مدال و جوایز این دوره از رقابت با حضور فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون، مریم تیمور پور معاونت ورزش بانوان استان خراسان جنوبی و مریم دانش نایب رئیس بانوان استان برگزار گردید.

لازم به ذکر است که هشت بازیکن برتر یکنفره عطیه فلاح از یزد ، نازنین بشیری از کرمانشاه ، هدیه شمس از تهران، رومینا تاجیک از توابع تهران، نازنین زمانی از تهران، هدیه عباس بیگلو از توابع تهران، سایه خلیل الرحمانی از اصفهان و ریحانه شفیعی از تهران و هشت تیم برتر دونفره تیم های آیدا فاضلی و یگانه تفرشی از تهران، زهرا شفیعی و کیمیا مجیدی از توابع تهران ، پریا اسکندری و نسیم صفایی از تهران، هانیه صادقی و طراوت علی نژاد از سمنان ، شبنم شاداب و ملیکا محمدی از سمنان ، اطهره السادات حسینی و الناز دانافر از یزد، شادی دری و یاسمن رضا پور از فارس، یلدا آرایی و نگین یزدانپناه از البرز می باشند.

اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور رده سنی نوجوانان با شرکت 35 بازیکن در قسمت یکنفره و 28 بازیکن در قسمت دونفره در شهرستان بیرجند برگزار گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز