جام جهانی والیبال ۲۰۱۵؛

نامبو: تفاوت زیادی با تیم‌های قدرتمند نداریم

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۹:۵۴
کد خبر: ۳۲۱۳۲۹
نامبو: تفاوت زیادی با تیم‌های قدرتمند نداریم
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: تفاوت میان تیم ژاپن و بهترین تیم های جهان زیاد نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ماساشی نامبو بعد از شکست شاگردانش برابر آرژانتین در نشست خبری گفت: در ست اول شروع خوبی نداشتیم. دریافت هایمان خوب نبود اما در اواسط ست روندمان بهتر شد.

وی با بیان اینکه سرویس هایمان خوب بود، گفت: در طول ست گاهی بسیار خوب و گاهی اصلا خوب نبودیم. مطمئنم که بازیکنان جوانمان با بازی برابر تیم هایی همچون آرژانتین بهتر خواهند شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن تصریح کرد: امیدوارم فردا بهتر باشیم. دفاع وسط آرژانتین در حرکت به طرفین بسیار سریع عمل کرد. وقتی ایشیکاوا دریافت های خوبی نداشته باشد برای پاسور تیم مان فوکاتسو کار بسیار سخت می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین نیز گفت: از این پیروزی خوشحالم. بازی با ژاپن آن هم در خانه اصلا آسان نیست. ما تنها به لهستان و روسیه باختیم. البته هنوز با آمریکا بازی نکرده ایم.

خولیو ولاسکو با بیان اینکه تا اینجای کار در گروه دوم مسابقات بهترین تیم بوده ایم، گفت: در میان تیم هایی هستیم که امیدی برای رسیدن به مقام اول تا سوم مسابقات ندارند. این برای آرژانتین یک پیشرفت محسوب می شود. این بهترین نتیجه در مسابقات جام جهانی تا به امروز برای ماست. امیدوارم فردا در برابر ایتالیا نیز بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. بازی امروز بازی سختی بود و ما در دریافت سرویس ها دچار مشکل بودیم.

کاپیتان آرژانتین در این نشست خبری گفت: فکر می کنم بازی خوبی بود. ما لحظات بسیار سختی در بازی داشتیم اما توانستیم آنها را مدیریت کنیم. بازی با ژاپن در خانه بسیار سخت است.

کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن افزود: انتظار کسب امتیازات بهتری پس از دریافت هایمان داشتیم. ما توانستیم حملات آرژانتین را در بسیاری از مواقع خنثی کنیم. امتیازات خوبی به واسطه سرویس های خوبمان گرفتیم. باید فردا در دریافت بهتر عمل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز