جام جهانی والیبال ۲۰۱۵؛

آنتیگا: شکست آمریکا کار بسیار سختی است

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۵:۴۲
کد خبر: ۳۲۱۴۴۲
آنتیگا: شکست آمریکا کار بسیار سختی است
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: شکست آمریکا کار سختی است و از این نتیجه بسیار راضی هستم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استفان آنتیگا بعد از کسب نهمین پیروزی شاگردانش در نشست خبری دیدار با آمریکا گفت: از این پیروزی بسیار شادمان هستیم. شکست دادن آمریکا کار بسیار سختی است و از این که موفق به این کار شدیم بسیار راضی هستم.

وی با بیان اینکه فردا هم باید خوب بجنگیم، گفت: استراحت کرده ایم و آماده برای پیروزی در بازی فردا هستیم. بازی امروز را بد شروع کردیم ولی در ست دوم به بازی برگشتیم. باید این ضعف در شروع بد را بر طرف کنیم که یک بحث ذهنی است. آمریکا امروز در دفاع وسط خوب نبود.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: بسیار ناامید کننده بود. ما دقیقا با همان هدف لهستان به این بازیها آمده ایم، یعنی برای کسب سهمیه المپیک وقهرمانی در تورنمنت. برای پیروزی در این بازی آماده نبودیم. در پاس اصلا خوب کار نکردیم و همینطور در سرویس و عملکرد دفاعی اصلا خوب نبودیم.

وی تاکید کرد: باید به سرعت ضعف های خود را برطرف کنیم و آماده بازی در برابر روسیه شویم.

کوبیاک کاپیتان لهستان نیز در این نشست خبری گفت: بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتیم. آمریکا موجب شد ما در بالاترین سطح خود بازی کنیم. ما به دفعات در برابر آنها قرار گرفته ایم. نتوانسته بودیم در تابستان امسال بر آمریکا غلبه کنیم اما در اینجا این کار را انجام دادیم.

وی گفت: متاسفانه ما با این پیروزی به کسب سهمیه نمی رسیم. آماده ایم که در این بازیها نتیجه بگیریم و فردا و پس فردا نیز تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد.

دیوید لی کاپیتان آمریکا نیز گفت: لهستان به ویژه در خط سرویس عجیب بازی کرد. حفظ ریتم بازی برای آمریکا بسیار سخت بود و نتوانستیم در حملات موفق باشیم. اشتباهات ما در زدن سرویس کار را برای ما سخت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز