محمودی: این دیدار برای ازبکستان حکم فینال را دارد

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۵:۱۸
کد خبر: ۳۲۱۵۷۷
مربی تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است دیدار ایران و ازبکستان بسیار سخت تر از بازی اول خواهد بود چرا که برای تیم ازبکستان حکم فینال را دارد و اگر ببازد از دور مسابقات حذف خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آمنه محمودی، مربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره دیدار ایران مقابل هنگ کنگ گفت: با توجه به اینکه اولین بازی برای هر تیمی شرایط خاص خود را دارد، این دیدار برایمان سخت بود اما با دفاع خوب و منظمی که بازیکنان در این دیدار داشتند و همچنین با هماهنگی وتلاش به گل رسیدند، باعث شد تا بازی را در دست بگیریم و پیروز میدان شویم. تیم هنگ کنگ بسیار دونده بود اما با گل اولی که خورد، خیلی شتاب زده بازی کرد و نتوانست دفاع خوبی را مقابل تیم ایران داشته باشد.

وی درباره دیدار دو تیم ایران و ازبکستان که بعدازظهر امروز برگزار می شود، گفت: این دیدار از بازی اول سخت تر خواهد بود چرا که ازبک ها برای برد به زمین مسابقه می آبند و انگیزه فراوانی دارند. اگر این دیدار را ببازند، از دور مسابقات حذف میشوند. بر همین اساس ماین مسابقه برای ازبکستان حکم فینال را دارد.

محمود افزود: تیم ازبکستان بسیار قوی و جنگنده است و بدون شک بازی سختی را پیش روی خود داریم. با توجه به سه بازی دوستانه ای که در تهران با این تیم برگزار کرده ایم، نقاط ضعف و قوتش را می دانیم و روی تک تک برنامه هایشان، برنامه ریزی کرده و در بازی امروز باید بازیکنان نکاتی را که از آنها خواسته ایم، به خوبی انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز