فخری: شمشیربازان اسلحه سابر ۶ رویداد تاثیرگذار در پیش رو دارند

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۱:۱۰
کد خبر: ۳۲۱۵۸۵
فخری: شمشیربازان اسلحه سابر ۶ رویداد تاثیرگذار در پیش رو دارند
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به اعزام این تیم به 6 رویداد جهانی طی چندماه آینده گفت: حضور در این مسابقات به خاطر تاثیری که در امتیاز و وضعیت المپیکی شمشیربازان دارد و به خصوص نتیجه گیری در آن برای مان خیلی مهم و حساس است

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پیمان فخری با بیان اینکه ملی پوشان اسلحه سابر در اردوی آمادگی به سر می برند و خیلی مصمم پیگیر تمرینات شان هستند، اظهار داشت: آنها در دو سه ماه ابتدایی امسال در چند رویداد تاثیر گذار در امتیاز المپیکی شرکت کردند و اتفاقا به شرایط خوبی هم رسیدند طوریکه حضور در 6 رویداد باقی مانده و ثبت شده در تقویم فدراسیون جهانی برای سال جاری میلادی را برای اعضای این تیم نهایی کرده ایم.

وی با اشاره به میادین پیش روی اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر یادآور شد: گرجستان، مجارستان، آمریکا، ایتالیا، لهستان و کره‌جنوبی  کشورهایی هستند که طی ماه های آینده میزبان مسابقات  جایزه بزرگ جهانی یا جام جهانی کلاس A هستند. امتیاز به دست آمده در همه این رقابت ها تاثیر بالایی در وضعیت المپیکی بازیکنان شرکت کننده دارد.

فخری تاکید کرد: از میان این رقابت ها، مسابقات گرجستان اولین رویدادی است که در آن شرکت می کنیم. این رقابت ها مهرماه برگزار می شود. پیش از حضور در مسابقات گرجستان اردویی مشترک با تیم های آمریکا و آلمان در این کشور خواهیم داشت.

دبیر فدراسیون شمشیربازی در پایان این گفتگو تصریح کرد: امیدواری زیادی داریم که شمشیربازی ایران برای المپیک 2016 ریو توسط یک یا دونفر از اعضای تیم ملی اسلحه سابر صاحب سهمیه شود. شرایط فعلی شمشیربازان اسلحه سابر خوب است و اگر در مسابقات پیش رو هم بتوانند نتیجه گیری خوبی داشته باشند قطعا به این مهم دست پیدا می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز