جام جهانی والیبال ۲۰۱۵؛

شهاتا: به بخشی از اهداف خود رسیدیم

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۷:۵۷
کد خبر: ۳۲۱۵۹۶
شهاتا: به بخشی از اهداف خود رسیدیم
سرمربی تیم ملی والیبال مصر گفت: در مسابقات جام جهانی 2015 والیبال به بخشی از اهداف خود رسیدیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نهاد شهاتا، سرمربی تیم ملی والیبال مصر درمورد پیروزی 3 بر یک تیمش برابر ونزوئلا در نشست خبری اظهار داشت: برای تیم ونزوئلا آرزوی موفقیت می‌کنم. آنها در این بازی خوش درخشیدند. من موفق شدم تیمم را از نظر فیزیکی قوی‌تر کنم تا بازی های این دیدار را بهتر شروع کند. بازیکنانم در دیدار امروز بهتر و رقابتی‌تر از دیروز بازی کردند. با انگیزه بالایی وارد زمین شدند و تجارب بسیاری در بازی با تیم های قدرتمند به دست آمد. در این مسابقات، به بخشی از اهداف خود رسیدیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

همچنین احمد عبدالهای، کاپیتان تیم ملی والیبال مصر هم گفت: به بازیکنان، مربیان و کمیته فنی تیم تبریک می‌گویم. خوشحالم که بازی امروز را هم بردیم. خوب بازی کردیم. برد دیروز به ما انگیزه بیشتری داد. امیدوارم به همین روال ادامه پیدا کند.

وینچنزو ناچی، سرمربی تیم ملی والیبال ونزوئلا هم درمورد شکست تیمش خاطرنشان کرد: ست دوم را خوب بازی کردیم. اما تیم مصر قدرتمند است و متاسفانه نتوانستیم در ست سوم و چهارم از عهده آنان برآییم. نمی‌خواهم بگویم که از بازیکنانم قطع امید کرده ام چون بسیاری از بازیکنانم اولین بار است که در چنین رقابت های مهمی شرکت کرده اند. بنابراین، با کسب تجربه و تاکتیک بیشتر پیشرفت خواهند کرد.

کروین پینورا، کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا هم گفت: جاهایی را خوب کار کردیم اما امروز بخت با ما یار نبود. امیدواریم در بازی فردا پیروز شویم تا قبل از انتخابی المپیک، اعتماد به نفس خود را بازیابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز