بسکتبال جام ملت‌های آسیا

باوئرمن: نباید ژاپن را دست‌کم بگیریم

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۲:۱۱
کد خبر: ۳۲۱۶۶۴
باوئرمن: نباید ژاپن را دست‌کم بگیریم
سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: ژاپن حریف قدرتمندی است که تا آخرین لحظه مسابقه می جنگد اما اگر کارهای تمرینی را انجام دهیم، این تیم را شکست می دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، درک باوئرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال در آستانه شروع جام ملت های آسیا 2015 از آخرین وضعیت تیم ملی گفت: تیم کاملا آماده است. از شرایط بازیکنان در تمرین امروز راضی بودم. همه با تمرکز و آمادگی کار می کردند.

وی درباره حریف روز اول تیم ایران اظهار داشت: ژاپن حریف قدرتمندی است. بازیکنان این تیم ثبات زیادی در حمله دارند و در دفاع هم تهاجمی کار می کنند. این تیم را نباید حریف از پیش بازنده ای بدانیم. آنها تا آخرین لحظه مسابقه می جنگند. مسلما اگر کارهای تمرینی را انجام دهیم، این تیم را شکست می دهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره دلیل همراه بردن چهار بازیکن در پست های چهار و پنج برخلاف سال های گذشته که پنج بازیکن در این دو پست حضور داشتند، تاکید کرد: در بسکتبال مدرن دنیا، پست چهاری وجود دارد که می تواند بازی بیرونی انجام دهد. بازیکنانی که توانایی کار با توپ و شوت زدن دارند. برخلاف 10 تا 15 سال گذشته که بیشتر بازیکنان پست چهار هم مانند بازیکنان سنتر بودند و زیر سبد کار می کردند. به همین دلیل چهار بازیکن پست کلاسیک را همراه آورده ام به علاوه صمد نیکخواه که قرار است در هر بازی 15 دقیقه به عنوان بازیکن پست چهار بازی کند که توانایی بازی بیرونی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز