چرا بیرانوند دروازه بان ذخیره را گرم نکرد؟!

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۲۱۷۲۹
چرا بیرانوند دروازه بان ذخیره را گرم نکرد؟!
علیرضا بیرانوند که در بازی با استقلال در لیست 18 نفره تیم جای گرفته بود حاضر نشد دروازه بان ذخیره تیم را برای بازی گرم کند، به همین خاطر از لیست 18 نفره کنار گذاشته شد!

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ مشکل علیرضا بیرانوند با علیرضا منصوریان از جایی شروع شده بود که سرمربی تیم نفت در لیست پیشنهادی برای استقلال نام سیدمهدی رحمتی را به عنوان دروازه بان اول داده بود.

هر چند سرمربی تیم نفت بعد از اینکه حضورش در استقلال منتفی شده بود تلاش زیادی کرد که رحمتی را نفتی کند و در لیست پیشنهادی برای تیم تراکتورسازی هم نام این دروازه بان به عنوان نفر اول خودنمایی می کرد.

البته رحمتی در همان موقع اعلام کرد تصمیم نهایی خود را برای بازی در تیم استقلال گرفته است. سوال علیرضا بیرانوند از علیرضا منصوریان این بود که چرا من در لیست پیشنهادی شما برای استقلال نیستم در حالی که در تیم نفت عملکرد خوبی داشته ام؟

سرمربی تیم نفت هم به دروازه بان جوان تیمش گفته بود تو جوان و در ابتدای راه هستی و ممکن است با حضور در استقلال به خاطر حاشیه هایش از مسیر خارج شوی...

خلاصه از آن روزهای ابتدای فصل روابط سرمربی و گلر اصلی تیم کمی سرد شده و در بازی با استقلال خود را نشان داد.

قرار است باشگاه نفت در مورد حرکت علیرضا بیرانوند تصمیم بگیرد و هیچ بعید نیست علیرضا منصوریان مثل کی روش عمل کرده و قید این دروازه بان را برای همیشه بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز