هاشمی خبر داد:

درخواست باخ از دکتر روحانی برای دیدار در حاشیه اجلاس سازمان ملل

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۲:۵۱
کد خبر: ۳۲۱۷۳۴
درخواست باخ از دکتر روحانی برای دیدار در حاشیه اجلاس سازمان ملل
رئیس کمیته ملی المپیک از ارسال نامه رئیس IOC به ریاست جمهوری اسلامی و درخواست مبنی بر ملاقات و دیدار حضوری با دکتر روحانی در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن اعلام این خبر افزود: رئیس جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه دوم مهرماه به نیویورک سفر می‌کند تا ضمن شرکت و سخنرانی در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دیدارهایی با روسای جمهور و مقامات سایر کشورها داشته باشد.

هاشمی یادآور شد: در همین خصوص توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) با ارسال نامه ای از دکتر حسن روحانی درخواست کرد درصورتیکه برنامه فشرده شما این امکان را فراهم می نماید، جلسه ای مشترک همزمان با این رویداد داشته باشیم تا طی آن در خصوص توسعه ورزش ایران  در سطح بین المللی و همچنین سایر موضوعات مورد نظر بپردازیم.

وی ادامه داد: باخ که بعنوان رئیس کمیته بین المللی المپیک جایگاه نماینده و ناظر دائم سازمان ملل را در اختیار دارد در این نامه خطاب به دکتر روحانی اعلام کرد که افتخار آنرا خواهم داشت که به سخنرانی بسیار مهم شما در مجمع عمومی سازمان ملل گوش فرا دهم.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و افزایش تعاملات سازنده در عرصه بین الملل و همچنین به نتیجه رسیدن مذاکرات 5 + 1، گفتگوها و رایزنی های کشورها و مقامات مختلف برای دیدار با مقامات بلند پایه کشورمان افزایش یافته که در همین راستا بالاترین مقام ورزش جهان نیز خواستار ملاقات با رئیس جمهوری اسلامی ایران گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز