بسکتبالیست‌ها شرایط تیم ملی را تشریح کردند؛

صعود به المپیک، هدف آسمانخراش‌های ایران

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۱:۰۱
کد خبر: ۳۲۱۷۴۸
صعود به المپیک، هدف آسمانخراش‌های ایران
ملی پوشان بسکتبال یک روز قبل از آغاز جام ملت های آسیا 2015 از انگیزه های شخصی و تیمی، شرایط مسابقات و آرزوی المپیک خود صحبت کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از فدراسیون بسکتبال، 12 ملی پوش بسکتبال ایران قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا آخرین نظرات خود را مطرح کردند.

 

صمد نیکخواه بهرامی (کاپیتان تیم):

قهرمانی در این مسابقات و رسیدن به المپیک، بزرگترین انگیزه برای تمام بازیکنان است. شرایط شهر چانگشا کمی متفاوت و هوای این شهر شرجی است، در راه رسیدن به این شهر هم کمی اذیت شدیم؛ اما دو روز فرصت آماده سازی داشتیم و در مجموع شرایط تیم قبل از شروع مسابقات خوب است. امیدوارم در جریان رقابتها هر روز بهتر شویم.

 

حامد حدادی:

دوست داریم مثل همیشه با قدرت مسابقات را شروع کنیم. تمام بازیکنان با انگیزه هستند. تنها امیدوارم مشکلاتی که همیشه برایمان به وجود می آورند، در این دوره نباشد و با همان قدرت کار را تمام کنیم.

 

اوشین ساهاکیان:

 مهمترین موضوع در تیم این است که تمام بازیکنان بیشتر از هر دوره دیگری دوست دارند به نتیجه برسند، چون واقعا زحمت کشیده اند. تمام تیم از خود بازیکنان تا کادرفنی، پزشکان و تدارکات هر کاری که می کنند در جهت برگرداندن انرژی مثبت به تیم است. باید از بازی اول مقابل ژاپن کار را جدی بگیریم و بازی به بازی استحکام خود را بیشتر کنیم.

 

مهدی کامرانی:

در چند ماه اخیر سخت تمرین کرده ایم. می دانیم که وارد چه میدانی شده ایم و برای چه هدفی می جنگیم. هدف همه قهرمانی است و می دانیم که باید در هر بازی قدرت خود را نشان دهیم تا هم قهرمانی را تکرار کنیم و هم به المپیک برسیم.

 

حامد آفاق:

تیم های ملی همیشه بیشترین انگیزه را برای انتخابی المپیک دارند. تیم ملی ایران متاسفانه المپیک قبلی را از دست داد. تمام سعی خود را می‌کنیم که این بار اتفاق ووهان تکرار نشود. با تمرکز از روز اول تا آخر پیش می رویم تا قهرمان شویم.

 

جواد داوری:

چهار سال سخت را بعد از ناکامی جام ملت های 2011 پشت سر گذاشتیم. امیدواریم این بار جبران کنیم و به المپیک برسیم. تیم بسیار آماده است. دو ماه و نیم شرایط خیلی سختی را گذرانده ایم. تمام تیم های حریف هم خوبند. مطمئنا یکی از آرزوهای بزرگ هر کشوری رسیدن به المپیک است و حتی تیم هایی که اسم بزرگی ندارند با قدرت به این مسابقات می آیند. هیچ تیمی هم قابل پیش بینی نیست.

 

سعید داورپناه:

 من هم در تیمی که سال 2011 قهرمان نشد، حضور داشتم. بازی های المپیک مهمترین رویدادی است که تمام تیم های بسکتبال دنیا با بیشترین قدرت در مسابقات انتخابی آن شرکت می کنند وهیچ بازیکنی دوست ندارد، این تجربه را از دست بدهد. امسال سختترین دوره جام ملت ها را در پیش داریم که تیم ها با تمام قوا در آن شرکت می کنند. تیم هایی مثل فیلیپین و چین کارهای زیادی انجام می دهند که جلوی تیم ما را بگیرند. به همین دلیل کار سختی داریم و باید در داخل و بیرون میدان بجنگیم.

 

اصغر کاردوست:

به چانگشا آمده ایم که بهترین بازی را انجام دهیم. کادرفنی، بازیکنان و مسئولان تیم همه متحد شده اند که جام را به ایران ببریم. این آرزوی تک تک بازیکنان است. همه با تمام وجود تلاش کرده ایم و امیدوارم با کمک خدا این تلاش ها به قهرمانی ختم شود.

 

محمد جمشیدی:

هدف اول تمام بازیکنان، موفقیت تیم است و هیچ بازیکنی انگیزه شخصی از حضور در جام ملت ها ندارد. سال قبل در بازی های آسیایی دوم شدیم و یک دوره المپیک را هم از دست داده ایم. از طرفی شاید تمام بازیکنان گروه فعلی در دوره های بعد کنار هم نباشند، به همین دلیل خواسته قوی تمام بازیکنان رسیدن به قهرمانی این دوره است. اعتقاد دارم تیم ما 100 درصد به قهرمانی می رسد چون هر وقت خوب تمرین کرده و زحمت کشیده ایم، حتما قهرمان شده ایم. امسال هم جزء سال هایی است که زحمات زیادی متحمل شدیم.

 

سجاد مشایخی:

انگیزه ملی پوشان برای رسیدن به قهرمانی بالا است. راه سختی را پیش رو داریم و باید قدرت خود را با تلاش در زمین مسابقه نشان دهیم. تمام تیم ها با شرایطی عالی و ترکیب کامل خود به جام ملت ها می آیند، به همین دلیل کارمان سخت است. برای تیم در مسابقات آرزوی موفقیت دارم.

 

محمد حسن زاده:

امیدوارم شروع خوبی از روز اول مسابقات داشته باشیم. هدف تمام بازیکنان یکی است و هر مسابقه برایمان اهمیت دارد. بسکتبال ورزشی غیر قابل پیش بینی است. شاید در یک روز همه چیز طبق برنامه پیش نرود، به همین دلیل باید قدم به قدم با استحکام پیش برویم.

 

بهنام یخچالی:

اولین بار است که حضور در جام ملت های آسیا را تجربه می کنم و همین موضوع انگیزه زیادی به من می دهد. ضمن اینکه تیم قهرمان آسیا به المپیک می رسد و انگیزه های بازیکنان برای رسیدن به این تجربه چند برابر می شود. سال قبل که اولین حضورم در تیم ملی بزرگسالان را تجربه می کردم، نتیجه مورد انتظار را در بازی های آسیایی اینچئون نگرفتیم، امسال برای جبران آن ناکامی هم تلاش می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز