جام جهانی والیبال ۲۰۱۵؛

اسپراو: به تیمم افتخار می‌کنم

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۷:۱۷
کد خبر: ۳۲۱۹۱۱
اسپراو: به تیمم افتخار می‌کنم
سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با بیان اینکه اریک شوجی ستاره دیدار با روسیه بود، گفت: تیم های خوب باید لیبروی خوبی داشته باشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جان اسپراو در نشست خبری بعد از مسابقه با روسیه گفت: به بازی خوب بازیکنانم افتخار می‌کنم، با اینکه می دانستند تیم روسیه قوی است به رغم شکست روز گذشته، خوب بازی کردند.

وی با بیان اینکه خوشحالم که در جایگاه تیم پیروز میدان قرار داریم، گفت: آرژانتین تیم سرسختی است. سال گذشته در قهرمانی جهان توانستند ما را از دور خارج کنند. منتظر بازی فردا با این تیم هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا درباره مسابقه با روسیه گفت: سر و کله زدن با سد دفاعی بلند قامتان روسی کار طاقت فرسایی بود. بازیکنانم باید خود را به این وضع عادت می دادند. به این موضوع فکر نکردیم و فقط بازی خود را کردیم. در این بازی، اریک شوجی ستاره میدان بود. تیم های خوب باید لیبروی خوبی داشته باشند. با اینکه برای اولین بار است که در مسابقات چهار ساله جام جهانی با ما همراه است اما فوق العاده بازی کرد.

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال روسیه نیز گفت: توضیح زیادی در مورد این بازی ندارم. آمریکا برتر از ما است.

دیوید لی کاپیتان آمریکا گفت: خوشحالم که چنین نتیجه ای را در بازی امروز کسب کردیم. بعد از شکست دیروز، به خوبی توانستیم به بازی برگردیم. از همان ابتدای بازی، تمرکز خود را حفظ کردیم. سرویس های ما از حد و توان تیم روسیه بالاتر بود. منتظر بازی فردا در برابر آرژانتین هستیم. مربی ما گفته است که فکر نکنید رقابت ها تمام شده است. سرنوشت در دستان خود ماست و اگر بتوانیم بازی بعدی را ببریم، سهمیه المپیک را کسب خواهیم کرد.

دیمیتری مورزرسکی کاپیتان روسیه نیز در این نشست خبری گفت: باختیم و شانسی برای کسب سهمیه المپیک نداریم. باید از راهی دیگر به فکر کسب این سهمیه باشیم. آمریکا بهتر از ما بازی کرد.باید برای بازی فردا با ژاپن خود را آماده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز