باید در مبالغ قراردادها بازنگری شود

قاسمی: لیگ خوب و منظمی بود/ خوشحالم که موثر هستم

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۲:۱۸
کد خبر: ۳۲۱۹۲۹
دونده سرعت ایران گفت: اهداف بزرگی در سر دارم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا رضا قاسمی پرامتیازترین ورزشکار لیگ خواستار بازنگری منصفانه در مبالغ قراردادهای قهرمانان است.

قاسمی در این باره اظهار داشت: لیگ منظم و خوبی برگزار شد و رکوردهای نسبتا مطلوبی در مسابقات امسال ثبت شد. برنامه ریزی در زمان برگزاری رقابت های لیگ نسبت به سنوات گذشته هم خوب بود و این امر باعث شد تا مسابقاتی که در شب برگزار شد از کیفیت رقابت بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: برای چهارمین سال بود که پرامتیاز ترین ورزشکار رقابت های لیگ شدم و از این موضوع خوشحالم که فرد موثری در باشگاه هستم. جابجایی رکورد 200 متر یکی از دستاورهای لیگ امسال برایم بود ولی این پایان کار من نیست چرا که اهداف بزرگی در سر دارم و برنامه هایم را برای ثبت رکوردهای بهتر و کسب نتایج خوب در مواد 100 متر و 200 متر در سطح بین المللی هستم.

قاسمی تاکید کرد: انتظار من و سایر ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های لیگ این است که یک بازنگری منصفانه در مبالغ قراردادهایی که بین باشگاه ها و قهرمانان صورت پذیرد. استحقاق ملی پوش دوومیدانی که موفق به ثبت رکوردهای خوب در کشور و بین الملل می‌شود و تنها هدفش پیشرفت وضعیت کنونی دوومیدانی است، بیش از این مبالغ است.

ملی پوش دوومیدانی کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه نفت تهران تنها باشگاهی است که بعنوان حامی ورزشکاران دوومیدانی در پرداخت حقوق و پاداش های قهرمانان لیگ دوومیدانی فعالیت مستمر دارد ولی کافی نیست و دوومیدانی نیازمند باشگاه های زیاد و سرمایه گذار است. امیدوارم تا با درایت مسئولان جدید که قرار است در راس مدیریت دوومیدانی قرار بگیرند تحولی نوین و آینده ساز در درآمدهای ورزشکاران اتفاق بیفتد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز