کاظمی آشتیانی در گفتگو با برنا:

انتخاب کیهانی، "نه" بزرگ به برخی افراد بود/ به جای اعتراض بروید رفتارتان را اصلاح کنید

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۹:۲۱
کد خبر: ۳۲۱۹۳۴
انتخاب کیهانی، نه بزرگ به برخی افراد بود/ به جای اعتراض بروید رفتارتان را اصلاح کنید
سرپرست اسبق فدراسیون دوومیدانی گفت: مجمع انتخاباتی تصمیم خود را گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا کاظمی آشتیانی سرپرست اسبق فدراسیون دوومیدانی می گوید انتخاب کیهانی، "نه" بزرگ روسای هیات ها به برخی افراد بود.

کاظمی آشتیانی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: اعتقاد شخصی من آن است که انتخابات فدراسیون دوومیدانی در سلامت کامل برگزار شد ولی چون نتایجش باب میل یک جریان خاص نبود، برخی افراد از مهندسی شدن انتخابات سخن می گویند.

وی افزود: این جریان خاص معرف حضور خانواده دوومیدانی است، آنها می خواهند این رشته ورزشی در انحصار خودشان باشد. وقتی در انتخابات موفق نشدند نظر مساعد اعضای مجمع را جلب کنند، دست به هر کاری می زنند تا فردی چون مجید کیهانی نتواند بر مسند مدیریت فدراسیون دوومیدانی تکیه بزند، غافل از اینکه مجمع انتخاباتی تصمیم خود را گرفته است.

سرپرست اسبق فدراسیون دوومیدانی ادامه داد:همین هجمه ای که امروز علیه مجید کیهانی رئیس منتخب مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی ایجاد شده، سال 89 تا 90 که بنده سرپرست فدراسیون بودم، علیه بنده بوجود آمد. علتش هم آن است که منافع افراد به خطر افتاده و حالا دست به هر کاری می زنند تا کماکان در چرخه دوومیدانی باقی بمانند.

کاظمی آشتیانی خاطرنشان کرد: بنده اطلاع دقیق دارم بیشترین آرای آقای کیهانی از سوی روسای هیات ها بوده است. ایشان با فن بیان خوب و ارایه برنامه های مدون موفق شد نظر مساعد روسای هیات ها را جلب کند؛ حالا نمی دانم دوستان دیگر به چه چیزی اعتراض دارند و چگونه می توانند دروغ بزرگی چون مهندسی شدن انتخابات را مطرح کنند؟! بنده صراحتا می گویم تا دوستان بدانند اگر هم در انتخابات مهندسی صورت گرفته، این مهندسی هرگز به نفع کیهانی نبوده است، بلکه به نفع یک فرد خاص بوده که شما بهتر از من او را می شناسید!

وی در پایان تصریح کرد: روسای هیات های دوومیدانی با انتخاب کیهانی اعلام کردند از رفتارها و تصمیمات غلط برخی افراد خسته شده اند. آنها کیهانی را انتخاب کردند تا به همه نشان دهند دوومیدانی نیاز به نوگرایی دارد. بهتر است دوستان به جای اعتراض بروند نگاهی به رفتارهای گذشته خود بیاندازند و ببینند ایراد کار کجا بوده که هیات های دوومیدانی این " نه " بزرگ را به آنها گفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز