هدفمان شکست سایپا است

بختیاری‌زاده: اسکوچیچ به زمان نیاز دارد

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۵:۵۱
کد خبر: ۳۲۲۱۹۳
بختیاری‌زاده: اسکوچیچ به زمان نیاز دارد
مربی تیم فوتبال فولاد گفت: من فکر می کنم تا پایان فصل اسکوچیچ در فولاد بماند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کورش بختیاری زاده در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: از طرف آقای اسکوچیچ معذرت خواهی می کنم. ما امروز می خواستیم تمرین قبل از بازی خود را در زمین جی برگزار کنیم که به خاطر بازی نیروی زمینی زمین را الان در اختیار ما قرار دادند و به خاطر همین اسکوچیچ مجبور شد در تمرین حضور یابد.

وی ادامه داد: تیم ما نتایج خوبی نگرفته و امیدوارم تیم فولاد این بازی را ببرد. ما سال گذشته هم هفته های اول را از دست دادیم. اسکوچیچ مجبور شد امسال به خاطر جدایی برخی از بازیکنان تیم جدیدی بسازد. تفکرات او این طور بود که با حضور بازیکنان جوان یک تیم جدید را بسازد. خواه یا ناخواه این زمان برای ما نیاز است تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

مربی فولاد خوزستان درباره اینکه این بازی فرصت آخر اسکوچیچ است تصریح کرد: من اینکه این بازی بازی آخر اسکوچیچ است را قبول ندارم. مدیران باشگاه اهداف دیگری دارند و مطمئنم که این کار نتیجه خواهد داد. من فکر می کنم تا پایان فصل اسکوچیچ در فولاد بماند.

وی در خصوص غایبان تیمش گفت: یوسف وکیا را به خاطر پاره شدن رباط صلیبی اش حداقل شش ماه در اختیار ما نیست اما غایب دیگری نداریم.

بخیتیازی زاده در پایان افزود: ما در این دیدار برای سه امتیاز می جنگیم و هیچ هدف دیگری نداریم. بازی با ذوب آهن اصلا خوب نبودیم. به هر حال یک تیم جوان داریم که تحت تاثیر شرایط قرار می گیرند. سایپا هم تیم خوبی است اما ما تلاش می کنیم این تیم را شکست دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز