مسابقات گلف قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی؛

تهران به مقام قهرمانی دست یافت

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۵:۴۲
کد خبر: ۳۲۲۲۲۹
تهران به مقام قهرمانی دست یافت
مسابقات گلف قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برگزار شد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، این رقابتها طی روزهای دوشنبه و سه شنبه 30 و 31 شهریور در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.
 
در این مسابقات و در رده سنی 30 تا 55 سال که با حضور 13 تیم از 11 استان برگزار شد در بخش تیمی، تیم تهران به عنوان قهرمانی رسید، خوزستان دوم شد و گلستان در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
در بخش انفرادی هم حسن کریمیان از تهران اول شد،سعید براتی از خوزستان در ردیف دوم ایستاد و سید محمد جوزی از تهران در مکان سوم قرار گرفت.
 
اما در رده سنی 55 سال به بالا که با حضور 6 تیم از 6 استان برگزار شد در بخش تیمی تهران قهرمان شد،خوزستان دوم و اصفهان به عنوان سومی رسید.
 
در بخش انفرادی داود آشتیانی از تهران به عنوان نخست رسید، عیسی رحیمی از تهران دوم شد و جهانگیر نصیری از خورستان به عنوان سومی دست پیدا کرد.
 
همچنین محمد نصیری از خوزستان از گلف بازان با تجربه که سالها سابقه عضویت در تیم ملی را دارد در رده سنی 30 تا 55 سال به صورت آزاد شرکت کرد و امتیاز مناسب 144 را بدست آورد.
 
گفتنی است مراسم اختتامیه و توزیع جوایز تیمهای برتر و قهرمانان با حضور احمد گواری مدیر کل دفتر مشترک فدراسیونها، مهدی مبینی معاون این اداره کل و سرپرست فعلی فدراسیون گلف و احمدی مدیر کل ارزشیابی وزارت ورزش برگزار شد.
 
ضمنا به برترین های این مسابقات جوایز نقدی اهدا گردید وهمچنین از کادر فنی این رقابتها با اهدای جوایز نقدی تقدیر شد.
نظر شما