شهریان: به دنبال معرفی فرصت‌های کار آفرینی عرصه ورزش بانوان هستیم

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۲:۲۳
کد خبر: ۳۲۲۲۵۹
شهریان: به دنبال معرفی فرصت‌های کار آفرینی عرصه ورزش بانوان هستیم
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش معتقد است که می توان با حساس سازی آحاد جامعه به ویژه بانوان از طریق تعاملات گوناگون، فرصت های کارآفرینی و اشتغال عرصه ورزش را در این حوزه، معرفی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان در خصوص دستاوردهای مشارکت معاونت ورزش زنان در برپایی دومین نمایشگاه و همایش بین المللی نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار، گفت: این معاونت بر اساس وظایف خود، تعامل با نهادها و سازمان ها و عضویت در شورای راهبری این نمایشگاه و همایش، در این رویداد حضور یافت و دستاوردهای خوبی حاصل کرد.

وی کسب نخستین تجربه بکارگیری فرآیند شناسایی زنان کارآفرین در عرصه ورزش کشور از طریق همکاری روابط عمومی و اعضای فعال کارگروه کارآفرینی و اشتغال وزارت ورزش و جوانان، شناسایی 13 مؤسسه و شرکت با مدیریت زنان در عرصه ورزش طی دو مرحله فراخوان عمومی از طریق همکاری روابط عمومی و سایت اطلاع رسانی وزارت خانه و انتخاب 7 شرکت و مؤسسه برتر را از دستاوردهای این نمایشگاه عنوان کرد.

شهریان همچنین ادامه داد: معرفی زنان داوطلب و علاقمند از بین 7 شرکت منتخب به هیأت داوران کمیته علمی همایش به منظور درج نام و سوابق آنان در «کتاب یکصد بانوی کارآفرین»، انتخاب یاسمن مؤیدی به عنوان زن کارآفرینی در کارگروه کالا و خدمات ورزشی توسط هیأت داوران و تجلیل از وی توسط ملاوردی از دیگر این دستاوردها است.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان معتقد است که می توان با حساس سازی آحاد جامعه به ویژه بانوان از طریق تعاملات گونانگون نظیر حضور در نمایشگاه بین المللی نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار، فرصت های کارآفرینی و اشتغال عرصه ورزش را در این حوزه، معرفی کرد.

او فرصت هایی چون سرمایه گذاری در تولید پوشاک، لوازم، خدمات و رسانه های ورزشی، آموزش های تخصصی، ایجاد باشگاه های دوستدار سلامت، گردشگری ورزشی، تجارت ورزشی، الکترونیک در ورزش، مکانیک در ورزش، تغذیه ورزش، بازاریابی ورزشی، نرم افزارهای ورزشی، روبوتیک در ورزش، روانشناس ورزشی و صدها فرصت خدماتی تولیدی دیگر را از جمله موقعیت هایی عنوان کرد که بانوان و دختران جوان می توانند در آن به کارآفرینی و اشتغال زایی بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز