رقابت‌های تنیس با ویلچر قهرمانی کشور در تبریز

۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۱:۰۷:۱۹
کد خبر: ۳۲۲۳۳۰
چهاردهمین دوره رقابت‌های تنیس با ویلچر قهرمانی کشور، یادواره هفته دفاع مقدس به میزبانی هیئت آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا امیر ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان درباره این مسابقات گفت: چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور با حضور نمایندگان استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی، تهران، قم، مرکزی، گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی در بخش‌های تیمی، دوبل آزاد، نوجوانان و بانوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات از فردا وارد تبریز می‌شوند و رقابت‌ها از روز سوم تا عصر روز پنجم مهر در زمین‌های مجموعه لاله پارک شهر تبریز انجام می‌شود.

دبیر انجمن تنیس با ویلچر خاطر نشان کرد: هر استان می‌تواند حداکثر چهار و حداقل دو تنیسور به همراه داشته باشد و امتیازات نهایی تنها بر اساس رقابت‌های بخش تیمی محاسبه و رقابت‌های  بخش‌های آزاد دوبل، نوجوانان و بانوان به صورت آزاد پیش‌بینی شده است. در خصوص بانوان نیز برای اولین بار تعدادی از بانوان تنیسور آذربایجان شرقی در این مسابقات به صورت نمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت تا اولین گام برای برگزاری مسابقات بانوان در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور نیز برداشته شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز