اعلام محرومیت عجیب سرمربی راه آهن!

تارتار مقابل استقلال روی نیمکت نیست

۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۹:۳۲
کد خبر: ۳۲۲۳۸۱
تارتار مقابل استقلال روی نیمکت نیست
بنا بر اعلام سایت رسمی سازمان لیگ برتر مهدی تارتار نمی تواند در بازی با استقلال روی نیمکت تیم جدیدش یعنی راه آهن بنشیند!

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ این محرومیت در حالی برای مهدی تارتار در نظر گرفته شد که به نظر می رسد او محرومیت خود را در تیم صبای قم سپری کرده و اکنون مشکلی برای همراهی تیم راه آهن نداشته باشد.

مهدی تارتار فصل گذشته و در جریان بازی با نفت تهران، که داور یک پنالتی اشتباه به سود تیم نفت گرفت و یک پنالتی صحیح هم به سود تیم صبا اعلام نکرد، از زمین بازی اخراج شد. بعدها هم از سوی کمیته انضباطی دو جلسه محروم شد. محرومیت ناشی از اخراج وی در بازی با فولاد در هفته پایانی فصل گذشته سپری شد و این مربی در دو هفته ابتدایی این فصل که دستیار علی دایی بود نیز روی نیمکت صبا ننشست!

حال اینکه کمیته مسابقات به چه چیزی استناد کرده و اعلام داشته مهدی تارتار نمی تواند در بازی با استقلال روی نیمکت راه آهن بنشیند بر ما مشخص نیست اما به نظر می رسد کمیته انضباطی و کمیته مسابقات دچار اشتباهات محاسباتی شده اند.

گفتنی است مهدی تارتار در پایان هفته سوم به دلیل اختلاف مالی با تیم صبای قم از این تیم جدا شد و آنچه که مسلم است قرارداد او با تیم صبای قم در هیات فوتبال  استان قم ثبت شده بود.

نظر شما