نتایج بازیها نمی‌تواند سرنوشت مرا عوض کند

اولیویرا: برگشتم به ایران به همسرم بستگی دارد/ پرسپولیس یک ته جدولی خطرناک است!

۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۹:۳۶:۲۷
کد خبر: ۳۲۲۴۷۵
اولیویرا: برگشتم به ایران به همسرم بستگی دارد/ پرسپولیس یک ته جدولی خطرناک است!
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: تراکتور و پرسپولیس یک نبرد کلاسیک است.

سرویس ورزشی برنا در ادامه رقابت های هفته هفتم لیگ برتر تراکتورسازی و پرسپولیس در یک بازی حساس، با یکدیگر مصاف خواهند داد.  

تونی اولیویرا سرمربی تراکتور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی فردا بازی بسیار مهمی است که به نوعی یک بازی کلاسیک محسوب می‌شود و ما مقابل تیمی قرار می‌گیریم که قدمت زیادی دارد. برای بازی فردا اعتماد به نفس بالایی داریم و با توجه به برد خوبی که مقابل سایپا به دست آوردیم در دیدارهای آینده نیز به دنبال تداوم دادن به این اعتماد به نفس هستیم.

اولیویرا درباره تاکتیک تیمش برای بازی مقابل پرسپولیس گفت: ما نسبت به هر بازی آنالیز متفاوتی را داریم و برنامه‌ریزی دیگری را می‌کنیم. پرسپولیس در ته جدول قرار دارد اما از وجود بازیکنانی بهره‌مند است که در میانه میدان خوب بازی می‌کنند و می‌توانند از کناره‌ها نیز برای ما خطرساز باشند. سعی می‌کنیم نقاط قوت آنان را مهار کرده و اجازه نفوذ به تیم پرسپولیس را ندهیم.

وی با اشاره به پرسپولیس گفت: علیرغم شروع نه چندان خوب از وجود بازیکنان بسیار خوبی نیز بهره‌مند است. پرسپولیس با بازیکنانی که دارد در بازی فردا می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد اما ما نیز با اعتماد به نفسی بالا کارمان را انجام می‌دهیم و در بازی فردا به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به شناختش از سرمربی حریف گفت: برانکو قبلا سابقه هدایت تیم ملی را کارنامه دارد و با آشنایی کاملی که با لیگ ایران دارد تجربه بسیار زیادی را کسب کرده است.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره تغییراتی که 2 تیم داشته‌اند، گفت: همه بازیها برای ما مهم است اما هر 2 تیم نیز نسبت به سال گذشته تیم‌های متفاوتی هستند و تغییرات زیادی را تجربه‌ کرده‌اند.

وی درباره عملکرد ضعیف تیمش در چند دیدار گذشته گفت: فقط در بازی با گسترش فولاد ما عملکرد خوبی داشتیم و به همین دلیل نیز احساس می‌کنم به هواداران بدهکاریم اما باید در این مدت تلاش کنیم تا قسمتی از این بدهی را جبران کنیم.

اولیویرا با اشاره به برخی شایعات مبنی بر جدایی وی از جمع تراکتورسازان تأکید کرد: همانند همه بازیها در دیدار فردا هم تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم اما من احتیاجی به نتیجه این دیدار ندارم. نتایج بازیها نمی‌تواند سرنوشت مرا عوض کند و قبل از بازی با سپاهان اتفاقاتی رخ داد. بعد از بازی با پرسپولیس به پرتغال می‌روم و در آنجا کارهای مهمی دارم که باید آنان را انجام دهم.

اولیویرا در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا این رفتن برگشتی هم دارد، گفت: مرخصی من 6 روز است اما اینکه چه زمانی به ایران باز می‌گردم بستگی به نتایج آزمایشات همسرم دارد.

وی با اشاره به احتمال جدایی برخی از سربازها در نیم‌فصل خاطرنشان کرد: من تمام تمرکزم را بر روی دیدار فردا گذاشته‌ام اما کسی که باید این مشکلات را حل کند فردی است که سیاست‌های باشگاه را تعیین می‌کند. حل این مشکلات بر عهده باشگاه است و آنان باید این موضوع را از قبل در نظر می‌گرفتند، احتمال دارد سعید آقایی به زودی و حتی قبل از نیم‌فصل نیز از ما جدا شود.

 

نظر شما