بسکتبال قهرمانی آسیا - چین

صعود قاطعانه آسمانخراش ها/ مالزی سه رقمی شد

۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۰۶:۰۱:۳۱
کد خبر: ۳۲۲۵۴۳
صعود قاطعانه آسمانخراش ها/ مالزی سه رقمی شد
تیم ملی بسکتبال کشورمان ضمن ابراز همدردی با جانباختگان حادثه منا، موفق به برد بالای 100 امتیاز مقابل مالزی شد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت 5 صبح امروز به وقت ایران در حالی وارد دیدار مقابل مالزی شد که روی پیراهن ملی پوشان نواری مشکی رنگ به احترام جانباختگان حادثه دیروز منا نصب شده بود.

این دیدار که اولین مسابقه روز سوم جام ملت ها به شمار می آمد، همچنان تماشاگران چینی را به خود جلب کرده بود و حدود 500 تماشاگر با ورود به سالن، شاهد بازی پرامتیاز ایران بودند.

مهدی کامرانی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، صمد نیکخواه بهرامی و اصغر کاردوست انتخاب های اولیه بائرمن سرمربی تیم ملی برای این بازی بودند. بائرمن روز قبل هم تاکید کرده بود که به بازیکنان اصلی تیم استراحت نمی دهد و برای نگه داشتن آنها در جریان مسابقه، دقایقی از تمام نفرات استفاده خواهد کرد.

 

35 امتیاز در کوارتر اول

ملی پوشان ایران بعد از یک دقیقه با امتیازآوری کامرانی کار خود را شروع کردند و 10 امتیاز بدون جواب به دست آوردند. به این ترتیب کوارتر اول مسابقه با نتیجه 35 بر 5 به نفع ایران تمام شد.

 

یک نیمه بدون خطا

تیم مالزی در تمام کوارتر دوم تنها 3 امتیاز به دست آورد و بازیکنان ایران به روند یک طرفه امتیازآوری خود تا پایان نیمه ادامه دادند. نیمه اول با امتیازات یک رقمی مالزی و نتیجه 62 بر 8 به نفع ایران تمام شد. اتفاق جالب نیمه اول این بود که تیم ایران 20 دقیقه تمام بدون خطا پیش رفت.

 

عبور از 100 امتیاز

تیم مالزی در کوارتر سوم امتیازات بیشتری به دست آورد و هر بار تماشاگران به تشویق بازیکنان این تیم می پرداختند. تماشاگران چینی با دیدن روحیه ضعیف بازیکنان مالزی بعد از نیمه اول، سعی در روحیه دادن به آنها در نیمه دوم داشتند. بازیکنان ایران در دقیقه سوم کوارتر پایانی از مرز 100 امتیاز عبور کردند.

 

استراحت حامد حدادی

حامد حدادی تنها بازیکن ایران بود که در این بازی به طور کامل استراحت کرد. ملی پوشان ایران بدون حدادی هم موفق به برد 122 بر 42 مقابل مالزی شدند تا با قاطعیت و کسب سه پیروزی پی در پی با عنوان صدرنشینی راهی مرحله بعدی رقابت ها شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز