نفت یک تیم خطرناک است

گل محمدی: بعد از نیم فصل درباره قهرمانی صحبت می کنیم

۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۱:۳۷
کد خبر: ۳۲۲۷۴۵
گل محمدی: بعد از نیم فصل درباره قهرمانی صحبت می کنیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: می‌خواهیم نخستین برد خانگی را مقابل نفت به دست آوریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه رقابت های هفته هفتم لیگ برتر ذوب آهن به مصاف نفت خواهد رفت. یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری درباره وضعیت تیمش اظهار داشت: تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد؛ روزهای دشواری را پشت سر گذاشتیم اما با عملکرد خوب بازیکنان تیم نتایج خوبی به دست آوردیم.

وی با اشاره به دیدار با نفت تهران افزود: ما سعی‌می کنیم فردا نمایش خوبی داشته باشیم و نخستین 3 امتیاز خانگی را به دست آوریم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره تیم نفت اظهار داشت: نفت از تیم‌های بسیار خوب لیگ ایران است و جایگاه کنونی این تیم جایگاه واقعی نیست و تقابل با این تیم همیشه سخت است. تیم نفت فقط اکنون در شرایطی سختی قرار گرفته اما همیشه خطرناک است و مطمئنم فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما سعی می‌کنیم با برنامه ریزی و انسجام پیش برویم و بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم.

وی درباره مصدومیت مهرداد قنبری بیان کرد: مهرداد از بازیکنان بسیار خوب و تاثیرگذار تیم من است و کار ما بدون او در آینده بسیار سخت‌تر می‌شود ضمن اینکه نمی‌توان به این راحتی جایگزین خوبی برای قنبری پیدا کنیم.

گل‌محمدی درباره پیش‌بینی‌اش برای قهرمان لیگ تصریح کرد: هنوز در ابتدای کار قرار داریم و تیم‌ها به شکل واقعی خود نرسیده‌اند ضمن اینکه تعطیلات هم روی عملکرد تیم‌ها تاثیر خواهد گذاشت و بهتر است بعد از نیم‌فصل در این باره صحبت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز